صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بازدید میدانی رئیس کل دادگستری مازندران از کارخانه زباله سوز نوشهر

۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹:۲۸
کد خبر: ۴۷۳۱۴۲۱
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران با همراهی معاونین قضایی دادگستری استان، از روند تفکیک و تجزیه زباله درکارخانه زباله سوز و مکان انباشت زباله شهرستان نوشهر بازدید کردند.

خبرگزاری میزان_ رئیس کل دادگستری مازندران با همراهی معاونین قضایی دادگستری استان، از روند تفکیک و تجزیه زباله در کارخانه زباله سوز و مکان انباشت زباله شهرستان نوشهر بازدید کردند. 

حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران در حاشیه این بازدید اظهار کرد: اهمیت حفظ اراضی ملی، منابع طبیعی و محیط زیست یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان است و در همین خصوص با نظارت و بازدید دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان، اقدامات مطلوبی در راستای رفع مشکلات این حوزه صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: ان شاء الله با نظارت بر رعایت استاندارد‌های لازم برای احداث کارخانه‌های زباله سوز استان توسط مسئولین ذیربط، اقدامات شایسته و مطلوب در جهت حفظ سلامت مردم و محیط زیست، صورت گیرد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه مجموعه مدیریتی استان عزم و تعامل خوبی برای به سرانجام رساندن پروژه‌ها دارند و امید است مسئولین مرتبط با توجه به تکالیف قانونی خود در حوزه مدیریت پسماند، تا حد توان و امکان برای به سرانجام رساندن پروژه‌ها در استان اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با تشکر از مدیریت مرکز زباله سوز نوشهر برای بهبود وضعیت و رسیدگی اصولی به امور، خاطرنشان کرد: مدیریت شیرابه‌ها و ساماندهی زباله‌ها با توجه به نزدیکی این مرکز به جنگل و محیط روستایی و لزوم حفظ و حراست محیط زیست، باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *