صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اعلام رنکینگ جدید فدراسیون جهانی والیبال/ ژاپن بالاتر از قهرمان المپیک، ایران همچنان دهم + عکس

۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵:۲۸
کد خبر: ۴۷۳۱۳۶۹
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال ایران پس از نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا همچنان در رده دهم رنکینگ جدید فدراسیون جهانی والیبال ایستاد.

خبرگزاری میزان - تیم ملی والیبال ایران روز گذشته (شنبه) در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ که به میزبانی شهر ارومیه برگزار می‌شد، در حضور ۸ هزار تماشاگر با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب ژاپن شد تا شاگردان عطایی ضمن ناکامی در تکرار عنوان قهرمانی دوره گذشته خود در نهایت به مدال نقره قاره کهن بسنده کردند.

در پایان این رقابت‌ها رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال نیز به روز رسانی شد و باتوجه با امتیازات کسب شده توسط تیم‌ها تیم ملی ایران با ۲۴۳.۵۵ امتیاز از جایگاه دهم خود تکان نخورد.

در سوی مقابل تیم ملی ژاپن با ۳۳۴.۳۴ امتیاز و اختلافی فاحش نسبت به ایران به جایگاه پنجم رده‌بندی جهانی صعود کرد تا سامورایی‌ها در عین شایستگی بالاتر از فرانسه که قهرمانی المپیک را در کارنامه دارد بایستند.

تیم ملی والیبال لهستان با مجموع امتیاز ۴۰۷.۷۴ در صدر رنکینگ جهانی قرار دارد و تیم‌های ملی آمریکا و ایتالیا به ترتیب با امتیاز‌های ۳۷۵.۲۹ و ۳۵۹.۰۲ در رده‌های دوم و سوم جهان ایستاده‌اند. فرانسه، آرژانتین، اسلوونی و صربستان هم در رده‌های ششم تا نهم قرار دارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *