صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

رامیرز: والیبال ایران شانس اول قهرمانی در هانگژو است/ درباره جو وحشتناک سالن در ارومیه شنیده بودم

۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵:۰۱
کد خبر: ۴۷۳۱۳۳۳
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان گفت: افزایش سطح فنی تیم‌های ضعیف، در آینده باعث جذاب‌تر شدن مسابقات در قاره آسیا خواهد شد. 

ایس سانایه رامیرز در گفت‌وگو با میزان، درباره میزبانی شهر ارومیه از رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا و حضور پرشور تماشاگران، اظهار داشت: از اینکه حدودا یک هفته در این شهر زیبا بودیم، بسیار خوشحالم. هرچند پیش از سفر با ایران در مورد جو سالن والیبال در ارومیه و تماشاگران پرشورش شنیده بودم، اما واقعا از دیدن این همه شور و اشتیاق به والیبال شگفت‌زده شدم. همه موارد از محل اسکان، برنامه‌ریزی مسابقات تا پوشش رسانه‌ای در سطح عالی بود.

وی افزود: علاوه بر نحوه مناسب برگزاری مسابقات به نظرم یکی از مهمترین ویژگی‌های این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا، بالا رفتن سطح تیم‌هایی بود که پیش از این سابقه چندانی در رقابت‌های بین‌المللی نداشتند. افزایش سطح فنی تیم‌های ضعیف قطعا در آینده باعث جذاب‌تر شدن مسابقات در سطح قاره آسیا خواهد شد. 

سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان در واکنش به شکست ایران در دیدار فینال مقابل تیم ملی ژاپن، خاطرنشان کرد: به نظرم ژاپنی‌ها باوجود جو سنگین سالن به نفع تیم ایران، توانستند در تمام لحظات، بازی را کنترل کنند. یکی از نقاط قوت ژاپن جدا از دریافت‌های بی‌نقص‌شان، موفقیت مهاجمان این تیم در توپ‌های برگشتی بود که بهتر از بازیکنان ایران کار کردند و با آنالیز خوبی که داشتند، مهاجمان‌شان در خیلی از حملات با یک دفاع روبرو بودند. بازی هماهنگ ژاپن نشان از آن دارد که تمرینات زیادی انجام داده‌اند و در بهترین فرم خود قرار دارند. 

رامیرز در مورد اینکه تا چه زمانی سرمربی پاکستان خواهد بود؟ گفت: فعلا با فدراسیون والیبال پاکستان قرارداد دارم و پس از بازگشت به پاکستان باید خودمان را برای حضوری قدرتمند در بازی‌های آسیایی هانگژو آماده کنیم و هرچند تیم پاکستان روز‌های خوبی را سپری می‌کند، اما همچنان به پیشرفت نیازمندیم. 

وی درباره پیش‌بینی‌اش از تیم قهرمان در رقابت‌های والیبال بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: به نظرم باتوجه به عدم حضور ژاپن با نفرات اصلی و اعزام تیم دوم به هانگژو، تیم ملی ایران شانس اول قهرمانی در بازی‌های آسیایی است، اما نباید فراموش کنیم که تیم ملی چین هم به دلیل میزبان با نفرات اصلی در هانگژو شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *