صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

لزوم ارائه خدمات هوشمند یکپارچه به شهروندان ورزشکار تهرانی

۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶:۴۷
کد خبر: ۴۷۳۱۱۹۰
دسته بندی‌: ورزشی ، عمومی
در نشست مشترک مدیرعامل سازمان ورزش با مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) بر لزوم ارائه خدمات هوشمند یکپارچه به شهروندان تهرانی تأکید شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، در ابتدای این نشست گزارشی کوتاه از روند هوشمندسازی در سازمان ورزش ارائه و در ادامه، جهانی به سیاست‌های شهرداری تهران در حوزه یکپارچه سازی ارائه خدمات به شهروندان از طریق درگاه واحد با به کارگیری سوپر اپلیکیشن شهرداری تهران اشاره کرد.

اوجاقی نیز با تاکید بر رویکرد سازمان ورزش و برنامه‌های سال جاری سازمان در حوزه هوشمند سازی فرآیند‌های مورد نیاز به ننظور هوشمند سازی و ارائه خدمات ورزشی به شهروندان و نیز اولویت‌های سازمان متبوع خود در این راستا را برشمرد.

بر اساس این گزارش، در نشست یاد شده موارد زیر مورد توافق قرار گرفت:

۱- سامانه‌های تخصصی ورزش در پنل واحد یکپارچه سازی شده و با اتکا به QRCODE یکپارچه و سرویس‌های تعاملی سامانه و اپلیکیشن شهرداری تهران، فروش الکترونیک خدمات ورزشی در سه فاز برنامه ریزی شود. بر این اساس در فاز اول خدمات ورزشی تفریحی، در فاز دوم خدمات ثبت نام آموزشی و در فاز سوم خدمات اجاره سالن به بهره برداری خواهد رسید.

فاز اول در اواخر مهر ماه راه اندازی و در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت و سایر فاز‌ها به مرور به این سرویس اضافه خواهند شد.

۲- هوشمند سازی دریافت خدمات ورزشی در مجموعه‌های ورزشی تابعه به صورت کاملا مکانیزه با بهره گیری از وب کیوسک‌های هوشمند انجام می‌شود تا پس از بررسی فنی و امنیتی به زودی در مجموعه‌های ورزشی نصب و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

۳- در راستای شفافیت و ایجاد گزارش‌های تحلیلی، بانک اطلاعات سامانه جامع به صورت یکپارچه به درگاه و داشبورد مدیریتی کامل متصل می‌شود تا بر اساس اطلاعات واقعی ثبت شده از فرآیند‌های ورزشی، داده‌ها تحلیل شده و خدمات با کیفیت تری در دسترس شهروندان قرار بگیرد.

۴- سامانه تکریم ارباب رجوع با بهره گیری از جدیدترین متد ارزیابی و با نصب QRCODE انحصاری در مجموعه به ثبت نظرات و پیشنهادات شهروندان از خدمات مجموعه‌های ورزشی تابعه پرداخته و براین اساس خدمات ورزشی با نظر شهروندان ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *