صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کارگروه مقابله با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز استان ویژه شهرستان فیروزکوه

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸:۳۴
کد خبر: ۴۷۳۰۳۴۷
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: در مقابله با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز هیچ عذر و بهانه‌ای از سوی دستگاه‌های مربوطه پذیرفتنی نیست.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، هفتادو ششمین جلسه کارگروه ویژه ساخت وساز‌های غیرمجاز استان با موضوع بررسی راهکار‌های پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان فیروزکوه به ریاست میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و با حضور حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه، صادقی شهردار فیروزکوه، شجاع شهردار ارجمند و اعضای جلسه در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

غراوی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به میزان ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهرستان، تشکیل منظم جلسات شهرستانی و اکیپ‌های گشت زنی و کمیته پیشگیری از تصرفات با محوریت فرمانداری شهرستان جهت جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تصرف اراضی ملی در جهت برخورد جدی و قانونی با متخلفین حوزه ساخت و ساز‌های غیرمجاز ضروری است.

وی با اشاره به به لزوم پیگیری اقدامات پیشگیرانه افزود: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی می‌بایست با تقویت اکیپ‌های گشت زنی به صورت جدی با هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز مقابله کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: همکاری و هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها جهت مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز بسیار موثر است و هیچ عذر و بهانه‌ای از سوی دستگاه‌های مربوطه مورد پذیرش نخواهد بود.

غراوی در ادامه افزود: رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیر مجاز در آن وجود دارد و همچنین نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و آخرین وضعیت و راهکار‌های پیشگیری و مقابله با این معضل حتما به صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *