صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

وزیر کشور: راهپیمایی اربعین به برکت خون شهدا شکل گرفت

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴:۴۵
کد خبر: ۴۷۳۰۳۰۳
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
وزیر کشور در مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای امنیت با بیان اینکه راهپیمایی اربعین به برکت خون مطهر شهدا شکل گرفته است، گفت: جامعه ما با یاد شهدا همواره زنده و پویا است.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت کشور، یکصد و هفدهمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی صبح دوشنبه با حضور جمعی از خانواده معظم شهدای حرم و امنیت در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد.

احمد وحیدی وزیر کشور در این مراسم با سلام برشهیدان و ره یافتگان به جنت و علمداران عشق، افزود: رمز و راز پیروزی‌های ما در صحنه مبارزه، دعای شهدا و خانواده معظم آنان است و خداوند را به خاطر این نعمت عظیم شکرگزاریم.

وی عاشورا را جریانی ادامه دار به وسعت تاریخ برشمرد و اظهار کرد: همه شهدا، شهید حرم هستند چرا که به تعبیر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلام ایران بزرگترین حرم است.

وزیر کشور با اشاره به مجاهدت‌های شهدای حرم و امنیت از جمله سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: اگررشادت‌های این شهیدان نبود اکنون راه کربلا و نجف بسته بود.

وحیدی با تاکید براینکه همه ما مدیون شهدا و خانواده معظم آنان هستیم، اضافه کرد: جریان بزرگترین حرکت انسانی یعنی راهپیمایی اربعین به برکت حضور شهدا و خانواده معظم تحقق پیدا کرده و ادامه یافته است.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید با همان سلوک شهدا در راه آنان قدم بردایم، از خانواده معظم شهدا خواست همواره دعاگوی رهروان این راه نورانی باشند.

در این مراسم از خانواده هشت شهید مدافع امنیت تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *