صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری زنجان: فرزندان شهدا و بسیجیان در انجام وظایف اداری و فرهنگی سرآمد دیگران باشند

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸:۰۴
کد خبر: ۴۷۳۰۲۹۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رییس کل دادگستری زنجان گفت: فرزندان شهدا با روحیه جهادی و انقلابی در خدمت به نظام اهتمام جدی کنند و در انجام وظایف اداری و فرهنگی سرآمد دیگران باشند.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق، صبح امروز در دیدار با فرزندان شهدا و بسیجیان دادگستری زنجان گفت: شهدا از تمام هستی خود برای حفظ و دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب گذشتند و فرزندان شهدا بایستی در مسیر شهدا و در خدمت به نظام و مردم تلاش مضاعف کنند.

وی با بیان اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک افتخار و فرصت است، اظهار کرد: فرزندان شهدا نه تنها در انجام وظایف اداری نسبت به دیگر همکاران باید سرآمد باشند، بلکه در رفتار و عملکرد نیز باید متمایز باشند.

رییس کل دادگستری زنجان ادامه داد: خدمت به مردم و گره‌گشایی در امورات و مشکلات مردم در مجموعه دادگستری استان با روحیه جهادی و انقلابی از سوی فرزندان شهدا را مورد تأکید قرار دادند.

حجت الاسلام فرجی برحق در ادامه با اشاره به اینکه حضور موثر و میدانی بسیج در ابعاد مختلف جامعه را بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: فعالیت کارکنان بسیجی در مجموعه دادگستری استان باید در دو بخش شاخص باشد، اول اینکه در انجام وظایف اداری و مسئولیت محوله و دیگری در کار‌های فرهنگی است که توجه به کار فرهنگی در جامعه امروزی، یک ضرورت است.

وی با تأکید بر اینکه انجام وظایف و امورات در مجموعه دادگستری بایستی بسیجی وارد باشد اظهار کرد: کار بسیج نباید مختص وقت اداری باشد بلکه بصورت تمام وقت و پر رنگ در خدمت به مردم باشند.

رییس کل دادگستری استان زنجان داشتن برنامه و ارائه راهکار در انجام کار هارا از ضرویات فعالیت بسیج بیان کرد و گفت: همه تلاش کنیم با همکاری و همفکری در تعالی و اجرای دقیق برنامه‌ها مثمر ثمر باشیم.

در این دیدار تعدادی از فرزندان شهدا و بسیجیان دادگستری به بیان گزارش اقدامات و برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *