صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آمادگی ۲۵ پایگاه هلال‌احمر لرستان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳:۱۳
کد خبر: ۴۷۲۹۱۶۰
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از آماده‌باش ۲۵ پایگاه هلال‌احمر این استان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین خبر داد.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر _ لرستان؛ محمد قدمی با اشاره به آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر لرستان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین اظهار کرد: ۲۵ پایگاه امدادونجات جمعیت هلال‌احمر این استان برای آماده ارائه خدمات به زائران پیاده‌روی اربعین است.

وی افزود: ۷۸ دستگاه خودروی عملیاتی، امدادی و ۳۰۰ نفر از امدادگران و نجاتگران لرستان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین و مقابله با هرگونه حادثه احتمالی آمادگی کامل دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با اشاره به استقرار چهار دستگاه خودروی عملیاتی و ۱۵ نیروی امدادونجات در کشور عراق اعلام کرد: آمادگی نیرو‌ها و تجهیزات امدادی هلال‌احمر تا زمان پایان پیاده‌روی اربعین ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پویش «مرهم زائر» توسط هلال‌احمر لرستان با تلاش واحد داوطلبان این جمعیت آغاز شده است و تا اربعین ادامه دارد، بیان کرد: این پویش با هدف مشارکت در ثواب معنوی پیاده‌روی اربعین حسینی در حال اجرا است.

قدمی‌ گفت: اهدای داروی مازاد در منزل، واریز وجه نقد در حد توان و خرید دارو و تحویل به جمعیت هلال‌احمر لرستان جزو اهداف اجرای پویش مرهم زائر در شهرستان‌های این استان است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان ابراز کرد: مردم می‌توانند از طریق کد دستوری #۳*۱۱۲* و یا واریز وجه نقد به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ یا شماره‌حساب ۹۹۹۹۹ بانک ملی در پویش مرهم زائر مشارکت کنند.

قدمی اظهار کرد: دارو‌های مازاد در منزل و یا خریداری‌شده برای اهدا در پویش مرهم زائر باید تاریخ مصرف داشته باشد و این دارو‌ها اگر یخچالی است باید با اصول و شرایط نگهداری باشد.

وی افزود: مردم لرستان می‌توانند دارو‌های مازاد و یا خریداری‌شده خود را برای مشارکت در پویش مرهم زائر همه‌روزه به جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های این استان تحویل دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *