صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آمادگی ۸۰ پایگاه درمانی هلال‌احمر خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵:۱۰
کد خبر: ۴۷۲۹۱۵۵
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی اقدامات امدادی، بهداشتی و درمانی جمعیت هلال احمر را برای خدمت رسانی در پیاده روی اربعین حسینی (ع) را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر _ خراسان جنوبی؛ محمد علی کاوسی با اشاره به برنامه‌های این جمعیت در ایام اربعین حسینی (ع) بیان کرد: هلال احمر در اعیاد و مناسبت‌های مختلف مذهبی در ۳ کشور عراق، عربستان و سوریه به ارائه خدمات درمانی و امدادی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه در سال جاری جمعیت هلال احمر با بیش از ۸۰ پایگاه و درمانگاه و مرکز درمانی در ورودی مرز‌ها و داخل عراق به زائران مراسم جهانی اربعین امدادرسانی وخدمات‌رسانی خواهد داشت افزود: خود مراقبتی و خود امدادی در تجمعات انبوه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که دراین راستا آموزش‌های همگانی به شهروندان ارائه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: شهروندان می‌توانند دوره‌های آنلاین آمادگی در اربعین حسینی را در سامانه آموزش‌های مجازی جمعیت هلال احمر (خادم) فراگرفته و گواهینامه معتبر کسب کنند.

وی با بیان اینکه در این دوره تمام اقدامات لازم برای حضور در مراسم اربعین آموزش داده می‌شود، اظهار کرد: گرمازدگی، گرفتگی عضلانی و آموزش‌های قبل از اربعین از جمله محور‌های دوره مجازی هلال احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به طرح «مرهم زائر»، گفت: در راستای اجرای این طرح، شهروندان می‌توانند داروی مازاد در منزل که در شرایط مناسبی نگهداری شده است را برای تامین داروی‌های مورد نیاز زائران به شعب جمعیت هلال احمر تحویل دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *