صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رییس کل دادگستری سمنان: مهمترین هدف دستگاه قضایی ارائه خدمات مطلوب و به‌موقع به مردم است

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹:۳۴
کد خبر: ۴۷۲۸۸۹۱
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه اشتغال در دستگاه قضایی هدفمند است، گفت: مهمترین هدف، ارائه خدمات مطلوب، به‌موقع و صحیح به مردم است.

خبرگزاری میزان- محمد جعفر عبدالهی در حاشیه بازدید از حوزه‌های قضایی گرمسار، در جمع کارکنان حاضر در این دیدار گفت: اشتغال در دستگاه قضایی هدفمند بوده و مهمترین هدف، ارائه خدمات مطلوب، به موقع و البته صحیح به مردم است.

وی ادامه داد: با انجام درست تکالیف قانونی باید درصدد رفع قانونی دغدغه‌ مراجعان باشیم. 

عبدالهی، با اشاره به سیاست دستگاه قضایی استان سمنان در سال ۱۴۰۲ افزود: باید نرخ و زمان رسیدگی در پرونده‌های قضایی به وضعیت مطلوب ختم شود و برای کسب توفیقات در این دو مقوله، باید اهتمام کافی داشته باشیم. 

رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه از شعب محاکم عمومی حقوقی دادگستری گرمسار بازدید و به برخی از مشکلات اشاره کرد: بررسی صحت ثبت روند پرونده در سمپ، تجدید اوقات موثر پرونده‌ها، خودداری از اعطای مهلت غیر قانونی در قرار‌های کارشناسی و تذکر کتبی به رعایت موازین قانونی در تعیین و ارجاع قرار‌های کارشناسی به کارشناس منتخب آن هم به قید قرعه از جمله مواردی بود که مورد تاکید قرار گرفت.

عبدالهی، در خاتمه یادآور شد: دستگاه قضایی استان قدردان کارکنان قضایی و اداری است که در ارائه خدمات عام المنفعه همراهی و همگام بوده و در رفع خواسته‌های مردم متعهد هستند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *