صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تاثیر مستقیم سازمان میادین در تنظیم قیمت بازار

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵:۳۹
کد خبر: ۴۷۲۸۵۳۷
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: لنگرگاه تنظیم قیمت بعد از مجموعه دستگاه‌های حاکمیتی، سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری است.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، امروز (شنبه ۲۱مرداد۱۴۰۲) در شصت و هفتمین رویداد امید و افتخار و آیین افتتاح و بهره‌برداری رسمی از پروژه‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران (۴بازار میوه و تره بار)، اظهار کرد: دو بازار که امروز افتتاح می‌شود، بیش از یک ماه فعال است و دو مورد دیگر هم امروز فعال خواهد شد، تعداد دیگری از بازار‌ها نیز در چند روز آینده به مزایده گذاشته خواهد شد.

وی افزود:لنگرگاه تنظیم قیمت بعد از مجموعه دستگاه‌های حاکمیتی، سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری است. اثری که سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در تنظیم بازار دارد را هیج سازمانی ندارد.

وی بااشاره به اینکه امروز چندین تماس داشتیم که به بازار پیاز برای تنظیم قیمت ورود کنیم، افزود: در زمینه‌های جدید مثل واردات و صادرات ورود خواهیم کرد و در چند روز آینده زمینه صادرات ۳۰۰تن پیاز را به یکی از کشور‌ها فراهم می‌کنیم و دلیل آن هم تنظیم بازار و قیمت است. واردات و صادرات انجام نمی‌دهیم، فقط زمینه آنرا فراهم می‌کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *