صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس جمهور: منتقدان را بی‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌دانیم/ نقد عملکرد دولت نعمت است

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵:۰۶
کد خبر: ۴۷۲۷۷۴۱
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز دولت گوش شنوا دارد، افزود: ممکن است اصحاب رسانه نقد و یا نظری درباره عملکرد دولتمردان داشته باشند که آن موارد را نعمت می‌دانیم چراکه معتقدیم دولت باید نقدپذیر باشد و حتما این نقد‌ها مفید هستند.

خبرگزاری میزان- آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار در استودیو خبر ۱۴ حضور یافت و با بیان این نکته که اصحاب رسانه نقش مهمی در تبیین خواسته‌های مردم برای مدیران و تبیین دیدگاه‌های مسئولان برای مردم دارند گفت: باید تلاش اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف از جمله نقش آن‌ها در دفاع مقدس را گرامی بداریم، با تلاش‌های شبانه روزی خبرنگاران بود که نسل امروز متوجه اتفاقات و ایثار و رشادت‌های زمان جنگ تحمیلی شدند.

رئیس جمهور با اشاره به ۱۶۰ شهید رسانه ملی گفت: برخی از این شهدا، برای روز‌های اول انقلاب، برخی برای روز‌های دفاع مقدس و برخی مربوط به دفاع از حریم و حرم هستند که یاد همه آن‌ها باید گرامی داشته شود.

آیت الله رئیسی با اشاره به نقش مهم و پررنگ اصحاب رسانه در جهاد تبیین ادامه داد: رسانه ملی، کانون و مرکز فرهنگ، تفکر و بالندگی و همچنین یکی از مراکز فرهنگ و فکرساز کشور است.

وی تصریح کرد: رسانه ملی و سایر رسانه‌ها در ایجاد سد در مقابل جریان سازی‌هایی که دشمنان علیه کشور ایجاد می‌کند و همچنین دفاع از ارزش‌های ایرانی و اسلامی نقش مهمی برعهده دارند.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت در میدان عمل و اقدام است و تببین اقدامات دولت بر عهده رسانه‌هاست، گفت: نقد‌هایی به عملکرد دولت وارد است اما همواره اعلام کردیم ناقدان را بی‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه نقد را باید شنید و امروز دولت گوش شنوا دارد، افزود: ممکن است اصحاب رسانه حرفی، نقدی و سخنی درباره عملکرد دولتمردان داشته باشند که آن موارد را نعمت می‌دانیم چراکه معتقدیم دولت باید نقدپذیر باشد و حتما این نقد‌ها مفید هستند و آماده‌ایم نظرات مختلف را بشنویم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *