صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

دیلانچیان: عباسی دیروز به اردوی تیم ملی شنا در ترکیه اضافه شد/ هدف‌مان از قهرمانی جهان کسب تجربه بود

۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵:۱۱
کد خبر: ۴۷۲۷۱۰۲
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی شنا گفت: پیگیر روند درمانی محمد قاسمی هستیم و بارها تاکید هم کرده‌ام که خیلی برای بازگشت عجله نکند.

گامر دیلانچیان در گفت‌وگو با میزان، درباره اردوی تیم ملی شنا در ترکیه و دلیل حضور تنها ۴ شناگر، اظهار داشت: اردوی ترکیه برای نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی تدارک دیده شده و از آنجایی که ۴ سهمیه در هانگژو داریم، با همان چهار شناگر در اردوی ترکیه حضور داریم. سامیار عبدلی در آلمان تمریناتش را پیگیری می‌کند و هومر عباسی هم به دلیل حضور در مسابقات قهرمانی جهان در ژاپن سه‌شنبه به تهران برگشته بود و طبق برنامه دیروز (پنجشنبه) به اردوی تیم ملی شنا در ترکیه اضافه شد.

وی افزود: پس از پایان اردوی ترکیه، تمرینات‌مان تا شروع بازی‌های آسیایی در تهران پیگیری خواهد شد. همچنین هفتم تا دهم شهریورماه یک مسابقه داخلی در تهران خواهیم داشت. 

سرمربی تیم ملی شنا در خصوص عملکرد دو شناگر اعزامی ایران در مسابقات قهرمانی جهان، خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی جهان سطح بسیار خوبی داشت و یکی از نکات جالب در این دوره قهرمانی شناگران جدید و جوانی بود که قبلا شناخته شده نبودند. دو شناگر ایرانی هم در ادامه روند تمرینات‌شان در راستای حضور در بازی‌های آسیایی، در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کردند و هدف‌مان بیشتر کسب تجربه بود تا به امید خدا اوج آمادگی شناگران در بازی‌های آسیایی باشد. 

دیلانچیان در پایان در مورد وضعیت محمد قاسمی پس از مصدومیت، گفت: پیگیر روند درمانی محمد قاسمی هستیم و بارها به خود او تاکید هم کرده‌ام که خیلی برای بازگشت عجله نکند که مبادا بعدا با مشکل جدی‌تری روبرو شود. امیدواریم که زودتر بتواند خودش را به اردو‌ها و تمرینات برساند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *