صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تشریح ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان غیر غایب برای حضور در پیاده‌روی اربعین

۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳:۲۴
کد خبر: ۴۷۲۶۵۱۱
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان غیر غایب برای زیارت عتبات عالیات در راهپیمایی اربعین حسینی را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان - سردار تقی مهری اظهارکرد: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان، مشمولان غیر غایب مشتاق به شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی می‌توانند برابر ضوابط و مقررات در این مراسم معنوی شرکت کنند.

وی افزود: کلیه مشمولان غیر غایب، دانش آموز، دانشجو و طلاب حوزه‌های علمیه دارای معافیت تحصیلی در ماه‌های محرم و صفر یعنی از ابتدای مرداد تا ۲۵ شهریور ماه می‌توانند بدون نیاز به سپردن وثیقه و به صورت اینترنتی از طریق سامانه sakha.epolice.ir مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا تصریح کرد: صدور مجوز خروج از کشور متعهدان خدمت که تعهد آن‌ها در سامانه وظیفه عمومی ثبت و تایید شده، بلامانع است.

وی افزود: دارندگان برگ آماده به خدمت بدون غیبت تا ۱۰ روز مانده به تاریخ اعزام می‌توانند به صورت اینترنتی دربازه زمانی تعیین شده از صدور مجوز خروج از کشور بهره‌مند شوند؛ همچنین فارغ التحصیلان بدون برگ آماده به خدمت می‌توانند در مهلت معرفی و در ایام اربعین حسینی مجوز خروج از کشور به مقصد کشور عراق دریافت کنند.

سردار مهری عنوان کرد: دانشجویانی که در مهلت معرفی در حال تحصیل هستند، استثنائا می‌توانند برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی امسال از مجوز خروج از کشور زیارتی به مقصد کشور عراق استفاده کنند.

وی افزود: دارندگان معافیت موقت بدون غیبت کفالت و پزشکی امکان استفاده از مجوز خروج از کشور در ایام مذکور را دارند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان متقاضی انواع معافیت‌های کفالت، پزشکی، موارد خاص (بدون غیبت) که پرونده آنان در مراحل رسیدگی بوده حائز شرایط استفاده از تسهیلات مذکور در ایام اربعین حسینی هستند.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان
فرهاد
|
|
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
کی درست میشه الان ساعت 12:28 دقیقه تاریخ 30/51402 این سامانه درست نیست
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *