صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

روزانه حدود ۱۰ هزار مراجعه به سامانه ۱۳۷ پلاس انجام می‌شود/ تماس بیش از ۴ میلیون شماره با سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران

۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷:۵۹
کد خبر: ۴۷۲۶۳۳۱
رییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۳۷ پلاس) با بیان اینکه تا پایان سال گذشته تعداد تماس‌های یکتا با ما بیش از ۴ میلیون شماره بوده گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۱۰ هزار نفر به ۱۳۷ پلاس مراجعه می‌کنن.

خبرگزاری میزان - رضا ناصری سرای در گفت‌وگو با میزان در پاسخ به این سوال که مردم تا چه میزان با خدمات ۱۳۷ پلاس آشنایی دارند؟ گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۱۰ هزار نفر به ما مراجعه می‌کنند که این تعداد غالب مراجعه‌ها به صورت تلفنی است.

وی ضمن اشاره به اینکه بستر دیگری که مردم از طریق آن به ما مراجعه می‌کنند فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است که حدود ۱۰ درصد مراجعه کنندگان از این طریق ثبت درخواست می‌کنند، ادامه داد: بستر دیگر ارتباطی که در حال تقویب است استفاده از کیو آر کد است که این اقدام در منطقه ۷ آغاز شده و در حال راه‌اندازی در همه مناطق است.

رییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد مردم پایتخت ۱۳۷ را می‌شناسند ادامه داد: تعداد تماس‌های یکتا با ما از ابتدا به بیش از ۴ میلیون شماره رسیده و این رقم تنها در سال گذشته حدود ۳۷۰ هزار شماره بوده است.

ناصری سرای گفت: رکورد تماس‌های روزانه با  ۱۳۷ پلاس در سال گذشته جابه‌جا شد و همکاران ما در یک روز برفی ۲۵ هزار و ۸۰۰ تماس که اغلبشان فوریتی بود دریافت کردند.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *