صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

«احیاگری دیپلماسی فرهنگی» به روایت رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶:۱۴
کد خبر: ۴۷۲۴۹۹۲
حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور، صبح امروز (۳۱ تیرماه) روایتگر یک تجربه با موضوع «احیاگری دیپلماسی فرهنگی» در جمع برخی از مدیران فرهنگی کشور بود.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور در جمع برخی از مدیران فرهنگی کشور، روایتگر تجربیات ۳۰ ساله دستگاه دیپلماسی فرهنگی کشور بود.

در این نشست که با حضور معاون بین‌الملل، معاون فرهنگی و رئیس مرکز مطالعات راهبردی روابط فرهنگی این سازمان همراه بود، رئیس قرارگاه فرهنگی نظام ضمن تشریح فعالیت‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به تشریح برنامه تحول فعالیت‌های دوره دهم مدیریتی این سازمان پرداخت.

بیان فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی دستگاه دیپلماسی فرهنگی و آسیب شناسی این فعالیت‌ها در کنار تبین فعالیت‌های شاخص دوره دهم مدیریتی دستگاه دیپلماسی فرهنگی کشور از اهم سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی ایمانی‌پور در این نشست بود.

چرخش فعالیت‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از سازمان اداری به نهاد انقلابی با نیرو‌های تحول گرا و چرخش از سازمان تصدی گر به قرارگاه تنظیمگر و چرخش از سازمان غیر خلاق به سازمان دانش بنیان و مبتکر و چرخش از تمرکز متکی به کنشگران حاکمیتی به کنشگران مردمی و بومی از جمله ویژگی‌های بر شمرده شده توسط رئیس دستگاه دیپلماسی فرهنگی کشور در خصوص برنامه تحول سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این نشست بود.

برگزاری رویداد جایزه جهانی پژوهش‌های برتر در حوزه روابط فرهنگی نیز از دیگر مباحث مهم ارائه شده توسط رئیس دستگاه دیپلماسی فرهنگی کشور در این نشست بود.

چرخش از سازمان اداری به نهاد انقلابی با نیرو‌های تحول گرا و چرخش از سازمان تصدی گر به قرارگاه تنظیمگر و چرخش از سازمان غیر خلاق به سازمان دانش بنیان و مبتکر و چرخش از تمرکز متکی به کنشگران حاکمیتی به کنشگران مردمی و بومی از جمله نکاتی بود که رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به آن اشاره کرد.

در ادامه، مدیران فرهنگی و کنشگران حاضر در این نشست به بیان نقطه نظرات و سوالات خود در خصوص فعالیت‌های دستگاه دیپلماسی فرهنگی پرداخته که از سوی ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و معاونین پاسخ داده شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *