صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آئین تودیع و معارفه معاون قضایی رییس کل محاکم تهران در مجتمع قضایی تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد

۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱:۴۵
کد خبر: ۴۷۲۴۹۶۱
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۵ دیدگاه
محمد گراوند با دریافت ابلاغ خود از رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به عنوان معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در مجتمع قضایی تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی معرفی شد.

خبرگزاری میزان- آئین تودیع و معارفه معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در مجتمع قضایی تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی با حضور شاکرمی قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران، یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، بهشتی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مدیران و همکاران قضایی و اداری برگزار شد.

رئیس کل محاکم تهران در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بیان کرد: اهمیت مجتمع قضایی تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی که برگرفته از شخصیت متهمین، نوع جرایم، پر شاکی بودن برخی از پرونده‌ها و تبعات اجتماعی و اقتصادی جرایم است، بر کسی پوشیده نیست. 

وی گفت: عملکرد همکاران در این وضعیت قابل تحسین است و رعایت همه جوانب که بتوان با دقت و سرعت نسبت به پرونده‌ها تعیین تکلیف کرد، امر سختی است که بحمدالله همکاران بر آن فائق آمده اند.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران بیان کرد: یکی از ویژگی‌ها و نقاط قوت این مجتمع و دستورالعمل تشکیل آن، ایجاد انسجام، مدیریت متمرکز و خروجی مطلوب کار است.

در این آیین با اهدای لوح از زحمات ارزشمند سید حسین صفوی تقدیر بعمل آمد و محمد گراوند با دریافت ابلاغ خود از رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به عنوان معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در مجتمع قضایی تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی معرفی شد.

انتهای پیام/ 


نظرات بینندگان
رضا
|
|
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
عجب
محمد
|
|
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
درود بر شرف یحیی جعفری مرد نیک دوست داشتنی
محمد
|
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
آقای یحیی جعفری انسان بسیار پاک است بنده از ایشان. لذت بردم
سعید نظریان
|
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
انتصاب بجا وشایسته حاج محمد گراوندمعاون سابق دادستان اهواز در دادگاه عمومی و انقلاب تهران را تبریک عرض میکنم ؛از خداوند متعال در منصب جدید برای جنابعالی توفیق روز افزون را خواستارم.
بهزاد گراوند
|
|
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
درود بر قاضی شجاع و مردمی ، باعدالت و باتقوا ..جناب دکتر گراوند ..انشاالله که موفق باشند
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *