صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دادستان همدان برای حمایت از ۶۰۰ معلول آسایشگاه حضرت ابوالفضل (ع) دستوراتی صادر کرد

۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳:۵۷
کد خبر: ۴۷۲۴۳۰۱
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
دادستان همدان از حمایت های قضایی از ۶۰۰ معلول آسایشگاه حضرت ابوالفضل (ع) خبر داد و گفت: اقدامات و برنامه‌های مبتکرانه مدیریت این آسایشگاه برای خودکفایی در برخی بخش‌ها و تلاش برای ایجاد منبع درآمد پایدار قابل تقدیر است.

خبرگزاری میزان - حسن خانجانی موقر به مناسب هفته بهزیستی در بازدید از آسایشگاه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) همدان، اظهار کرد: این آسایشگاه با خدمات دهی به بیش از ۶۰۰ مددجو زن و مرد با معلولیت‌های مختلف ذهنی، جسمی، بیماران اعصاب و روان مزمن و سالمندان؛ جزء بزرگترین و مجهزترین مراکز نگهداری معلولان در کشور شناخته می‌شود.

وی افزود: خدمات پزشکی، درمانی، مددکاری، توانبخشی و حتی حرفه آموزی، بخشی از فعالیت‌های این آسایشگاه است که به صورت خیریه اداره می‌شود.

دادستان همدان تصریح کرد: تهیه دارو، پوشاک، تهیه و تأمین تغذیه و خوراک این تعداد مددجو نیازمند صرف هزینه‌های بسیار است و از آنجا که بخش عظیمی از بار نگهداری معلولان در استان بر دوش این مرکز افتاده، بهزیستی منطبق با وظایف خود باید از این مرکز حمایت کند.

خانجانی موقر ادامه داد: اقدامات و برنامه‌های مبتکرانه مدیریت این آسایشگاه برای خودکفایی در برخی بخش‌ها و تلاش برای ایجاد منبع درآمد پایدار قابل تقدیر است، با این وجود هزینه کرد‌ها بسیار بیشتر از این درآمد‌ها است.

دادستان همدان قول مساعد داد تا مشکل اخذ مالیات از پزشکانی که به صورت رایگان و خیرخواهانه به بیماران این آسایشگاه خدمت ارائه می‌دهند برطرف شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *