صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

احتمال حضور باشگاه‌های عربستانی در لیگ قهرمانان اروپا

۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰:۴۰
کد خبر: ۴۷۲۴۱۵۵
دسته بندی‌: ورزشی ، اخبار خارجی
رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو در گزارشی مدعی شد که احتمال حضور باشگاه‌های عربستانی در لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد.

خبرگزاری میزان - رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو در گزارشی مدعی شد که احتمال حضور باشگاه‌های عربستانی در لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد. این گزارش سردرگمی زیادی ایجاد کرده است.

یوفا قصد دارد در فرمت آینده لیگ قهرمانان اروپا حضور باشگاه‌های عربستانی را در نظر بگیرد و دلیل آن هم حضور ستارگان فوتبال در این کشور است.

تنها در فصل جاری بازیکنانی نظیر کریم بنزما، سرگی میلینکوویچ ساویچ، روبرتو فیرمینیو، کولیبالی، انگولو کانته، ادوارد مندی، روبن نوس و مارسلو بروزویچ و پیشتر کریستیانو رونالدو به لیگ این کشور پیوسته اند.

حضور باشگاه‌های عربستانی البته به صورت مستقیم نیست و این گزارش می‌گوید از آن‌ها برای یک مسابقه یا تورنمنت جدید دعوت میشود و اگر بتوانند خودشان را ثابت کنند به لیگ قهرمانان اروپا می‌رسند.

فرمت جدید لیگ قهرمانان ۳۶ تیمی است که دست یوفا را برای چنین اقداماتی باز می‌گذارد و شاید در آینده حضور تیم‌هایی از عربستان نیز در نظر گرفته شود.

این ادعا هنوز توسط هیچ نهادی تایید نشده، اما بعید نیست با خروج هرچه بیشتر ستارگان فوتبال از اروپا، این موضوع جدی شود؛ به خصوص که عربستان سرمایه نامحدودی برای تزریق در ورزش فوتبال اختصاص داده است درحالی که باشگاه‌های اروپایی عموما با مشکلات مالی مواجه هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *