صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پاسخگویی به مطالبات ۹۶ نفر از مردم با تشکیل میز خدمت مسئولان قضایی در دادگستری کل استان هرمزگان

۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳:۵۶
کد خبر: ۴۷۲۳۲۲۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
در جریان برگزاری میز خدمت مسئولان قضایی در دادگستری کل استان هرمزگان به مشکلات ۹۶ نفر از مردم رسیدگی شد.

خبرگزاری میزان _ در جریان برگزاری میز خدمت مسئولان قضایی در دادگستری کل استان هرمزگان به مشکلات ۹۶ نفر از مردم رسیدگی شد.

در جریان برگزاری میز خدمت مسئولان قضایی در دادگستری کل استان هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و معاونان وی به مشکلات ۹۶ نفر از مراجعین رسیدگی کردند.

درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، مسائل مرتبط با حقوق عامه، تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام، درخواست استفاده از ارفاقات قانونی و درخواست مرخصی، پیشنهاد عفو و آزادی مشروط برای زندانیان و مواردی از این دست، اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با مسئولان قضایی استان هرمزگان بود.

در این برنامه، معاونان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم قرار گرفتند و در خصوص موارد مطرح شده، دستورات لازم را صادر کردند.

برنامه ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان هرمزگان در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی قوه قضاییه و برنامه‌های عملیاتی دادگستری کل استان هرمزگان به منظور کاهش فاصله مسئولان قضایی با مردم و تکریم ارباب رجوع در ساختمان شماره یک دادگستری کل استان هرمزگان، واقع در بلوار شهید چمران شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این برنامه افزایش نظارت مقامات و مسئولان قضایی بر عملکرد قضات و کارکنان و تسریع در گره گشایی از کار مردم است و متقاضیان می‌توانند از طریق ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی: my. adliran. ir با رئیس کل دادگستری و دیگر مسئولان قضایی استان هرمزگان دیدار و گفتگو کنند.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *