صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دادستان تهران در یک دیدار مردمی به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کرد

۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳:۴۰
کد خبر: ۴۷۲۳۰۸۵
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
دادستان تهران به همراه جمعی از معاونین خود با حضور در مسجد امام صادق (ع) به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان - دادستان تهران و جمعی از معاونان ایشان شامگاه دیروز سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد امام صادق (ع)، واقع در محله صادقیه با نمازگزاران دیدار و به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کردند.

در این برنامه که در اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی رئیس قوه قضائیه در خصوص افزایش ارتباطات مردمی و کاهش فاصله مقامات قضایی با مردم برگزار شد؛ چهار تن از معاونان ستادی دادستان به همراه سرپرستان نواحی ۲، ۳۱ و ۳۳ دادسرای عمومی و انقلاب تهران، از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم قرار گرفته و ارشادات قضایی لازم را ارانه کردند.

دادستان تهران و معاونان وی در نواحی ۳۲ گانه دادسرای عمومی و انقلاب تهران، طبق برنامه زمان بندی از پیش تعیین شده از سوی دادستانی تهران، تا پایان سال جاری، هر ماه حداقل با حضور در یکی از مساجد واقع در حوزه قضایی تحت مدیریت، با نمازگزاران دیدار و به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی می‌کنند.

برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادستان تهران نیز روز‌های چهارشنبه هر هفته در ساختمان دادسرای مرکز واقع در میدان ۱۵ خرداد، برگزار می‌شود و دادستان و معاونان ایشان در دیدار چهره به چهره با مراجعان دستورات و راهنمایی‌های لازم را برای تسریع در حل مشکلات صادر می‌کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *