صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل و جمعی از مسئولان دادگستری خراسان رضوی از واحد‌های تولیدی و صنعتی بازدید کردند

۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹:۰۰
کد خبر: ۴۷۲۲۷۳۷
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل و جمعی از مسئولین دادگستری استان از واحد‌های تولیدی و صنعتی بازدید کردند و در این بازدید جمعی از تولیدکنندگان و صنعتگران به بیان اقدامات خود پرداخته و برخی از مسائل و مشکلات خود را با مسئولان قضایی درمیان گذاشتند.

خبرگزاری میزان - رئیس کل و جمعی از مسئولین دادگستری استان از واحد‌های تولیدی و صنعتی بازدید کردند و در این بازدید که در راستای سیاست‌های دستگاه قضایی در حمایت از تولید و صنعت انجام گرفت غلامعلی صادقی گفت: برخلاف مراجعاتی که به دلیل کم کاری برخی مسئولان و ادارات به مجموعه قضایی می‌شود و شاهد مشکلات ناراحت کننده مردم هستیم، حضور در مجموعه‌های تولیدی و صنعتی و مشاهده اقدامات صورت گرفته، موجب امید و خوشحالی می‌شود.

وی افزود: یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در کاهش آسیب‌های اجتماعی، فعال بودن واحد‌های تولیدی و صنعتی است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران با وجود موانع و مشکلاتی که بر سر راه خود داشته اند، پیشرفت خوبی کردند و مشاهده این پیشرفت واقعاً مسرت بخش است.

صادقی بیان کرد: راه حل اساسی مقابله با کمبود‌ها در کشور، توسعه و پیشرفت واحد‌های تولیدی و صنعتی است و اشتغال زایی، رشد تولید و مهار تورم با حمایت از صنعت و تولید محقق می‌شود.

رئیس شورای قضایی استان خاطر نشان کرد: دادگستری خراسان رضوی امروزه خود را جزئی از خانواده تولید و صنعت می‌داند و هرکجا مشکل و مسئله‌ای در این خانواده وجود داشته باشد برای رفع آن تلاش خواهد کرد.

گفتنی است در این بازدید سیدامیر مرتضوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم نیز با اشاره به حمایت دستگاه قضایی از تولید و صنعت گفت: اهتمام ویژه‌ای در جهت حمایت از تولید و صنعت در دادگستری خراسان رضوی وجود دارد.

در پایان این بازدید جمعی از تولیدکنندگان و صنعتگران به بیان اقدامات خود پرداخته و برخی از مسائل و مشکلات خود را با مسئولان قضایی درمیان گذاشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *