صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اضافه شدن یک‌هزار و ۲۶۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت

۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸:۳۵
کد خبر: ۴۷۲۱۸۱۱
شهردار تهران با بیان اینکه پایتخت به ۱۱ هزار اتوبوس احتیاج دارد گفت: یک‌هزار و ۲۶۰ اتوبوس امسال به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه می‌شود.

خبرگزاری میزان - علیرضا زاکانی، در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص فرهنگسازی برای کمک به افرادی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند گفت: کمک به این افراد امر مقدسی است و خیرین خدوم الگوی همه ما هستند.

وی در رابطه با این موضوع که ساخت‌و ساز‌ها در اطراف باغ ملی گیاه‌شناسی با وجود تاکید رئیس جمهور بر جمع کردن ساخت و ساز‌های اطراف این باغ همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: یک‌سری از این افراد از قبل پروانه داشتند و برای ممانعت از انجام این کار هم ضوابط قانونی وجود دارد که از دست ما خارج است، مجموعه‌ای که در آنجا در حال ساخت و ساز است اعلام کرده که این آمادگی را دارد که هزینه‌هایش پرداخت شود و به جای دیگری منتقل شود، البته این موضوع را دستگاه‌های مسئول باید دنبال کنند و خارج از حیطه وظایف شهرداری است.

شهردار تهران ضمن اشاره به امضای قرارداد ورود ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس دست اول به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران افزود: یک‌هزار و ۲۶۰ اتوبوس امسال اضافه می‌شود، اما همچنان فاصله زیادی تا نیاز پایتخت که ۱۱ هزار اتوبوس است داریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *