صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تمهیدات ترافیکی به مناسبت جشن ۱۰ کیلومتری عید غدیر

۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳:۰۲
کد خبر: ۴۷۲۱۳۶۸
در آستانه عیدسعید غدیرخم، منطقه ۹ با انجام اقدامات ترافیکی در خیابان آزادی به عنوان محور اصلی جشن مذکور، آماده میزبانی از میهمانان جشن ۱۰ کیلومتری این عید بزرگ می‌شود.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و به منظور آماده سازی محور آزادی جهت برگزاری هر چه با شکوه‌تر میهمانی ۱۰ کیلو متری، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ با همکاری پلیس راهور تهمیدات ترافیکی ویژه‌ای جهت میزبانی شایسته و تسهیل در تردد شهروندان در نظر دارد.

وی افزود: در همین راستا خیابان‌های فرعی منتهی به ضلع جنوب خیابان آزادی حدفاصل میدان آزادی تا خیابان شهیدان در طول برگزاری جشن عید غدیر مسدود و تردد خودرو‌ها در ساعات برگزاری مراسم نیز ممنوع خواهد شد.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: همچنین با توجه به استقرار وسایل بازی در مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو، تردد کلیه اتوبوس‌های سامانه یک تندرو از ساعت ۲۲ روز پنجشنبه ۱۵ تیر ماه تا پایان مراسم ممنوع و به منظور تامین ایمنی عبور مرور و سهولت جابجایی کودکان از این محدوده به موکب‌های مستقر در شمال و جنوب خیابان آزادی، در فواصل مناسبی نسبت به جمع آوری نرده‌های ترافیکی اقدام خواهد شد.

مرتضوی در ادامه توضیح داد: ضلع غربی رینگ داخلی میدان آزادی از ابتدای بزرگراه شهید لشگری جهت پارک خودرو‌های مدعوین مسدود خواهد شد که شهروندان می‌توانند از رینگ بیرونی میدان آزادی جهت تردد شمالی- جنوبی استفاده کنند.

این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ یادآور شد: با توجه به لزوم جلب همکاری و مشارکت شهروندان در طول زمان بازگشایی و انسداد محورها، با نصب بنر در حاشیه خیابان آزادی واقع در منطقه ۹، ساعت محدودیت توقف خودرو‌ها و زمان انسداد خیابان‌ها و نشانی پارکینگ‌های عمومی محدوده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *