صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اختلال در تردد‌های دریای عمان

۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲:۴۳
کد خبر: ۴۷۲۰۳۱۹
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
سازمان هواشناسی کشور نسبت به افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج تا ۳ متر که موجب اختلال در تردد‌های دریای عمان می‌شود، هشدار داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، سامانه افزایش سرعت وزش باد (تقویت باد جنوب شرقی) و افزایش ارتفاع امواج تا ۳ متر از اواخر وقت سه‌شنبه تا اواخر وقت شنبه موجب افزایش سرعت وزش باد (بویژه باد جنوب شرقی) تا محدوده ۳۰ نات و افزایش ارتفاع امواج بین ۲ تا ۳ متر در سواحل استان سیستان و بلوچستان (با تاکید بر نواحی شرقی دریای عمان) می‌شود.

این سامانه از امروز سه‌شنبه ششم تیرماه تا روز شنبه هفته آینده دریای عمان و منطقه ساحلی و دور از ساحل استان سیستان و بلوچستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

خطر غرق شدن شناگران و غواصان در این شرایط جوی وجود دارد.

با توجه به افزایش ۳ متری امواج، اختلال در تردد‌های دریایی با شناور‌های سبک و صیادی، احتمال اختلال در تردد شناور‌های مسافربری و آسیب به تور‌های صیادی وقفس‌های پرورش ماهی و ایجاد اختلال در فعالیت‌های دریایی در ساحل وجود دارد.

سازمان هواشناسی بر اجتناب از فعالیت‌های شنا وغواصی، جلوگیری از تردد شناور‌های سبک و صیادی و انجام فعالیت‌های تفریحی به ویژه در جزایر، اتخاذ تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناور‌های مسافربری و کشتی‌های تجاری و فعالیت‌های دریایی فراساحل تاکید کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *