صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تقدیر نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس از عملکرد دستگاه قضایی

۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴:۵۴
کد خبر: ۴۷۱۹۵۷۸
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس از عملکرد دستگاه قضایی تقدیر کرد و گفت: از جهات مختلف از عملکرد مجموعه دستگاه قضایی در استان به ویژه به دلیل زحمات زیاد و عملکرد مبتنی بر تقوا تشکر می‌کنیم.

خبرگزاری میزان - آیت الله علم الهدی در دیدار با مسولان قضایی استان خراسان رضوی در اولین روز از هفته بزرگداشت قوه قضاییه ضمن تبریک این هفته به قضات شریف و کارکنان خدوم: انتصاب شخصیت برجسته و نخبه‌ای مانند آیت الله دکتر بهشتی در راس دستگاه قضایی توسط حضرت امام (ره)، نشان دهنده جایگاه مهم این نهاد است.

وی گفت: امام عظیم الشان اهتمام ویژه‌ای به دستگاه قضایی داشتند و انتصاب شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی به این قوه، نشان دهنده این اهتمام بود. تبار دستگاه قضا از تبار متدینین است و دغدغه‌های دینی و قانونی مسولان قضایی استان ارزشمند و قابل تقدیر است. 

آیت الله علم الهدی بیان کرد: اقدامات مختلف، با حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی امکان پذیر بوده و مشکلات با تدبیر مسولان قضایی قابل حل است. بدنه دستگاه قضایی از متدینین تشکیل شده و هرکجا مسائل به دستگاه قضا منتهی شود، امید به حل مشکلات وجود دارد. 

وی گفت: از مواضع دستگاه قضایی استان در مواجهه با منکرات و برخورد قاطع با مفاسد متشکریم چرا که در هیچ کجا سابقه نداردو در این زمینه به برکت فداکاری‌های شما بزرگواران کار‌های خوبی انجام شده است.
از برخورد قاطع دستگاه قضایی با مفاسد تشکر میکنیم و بسیاری از آلودگی‌ها به دست شما عزیزان پاک شده است.

آیت الله علم الهدی افزود: تکیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به قوه قضائیه است و در نهایت سایر اقدامات با پشتیبانی و حمایت دستگاه قضایی امکان پذیر است.

دستگاه قضا در زمینه‌های مختلف موفق عمل کرده و بخشی از نارضایتی‌ها از دستگاه قضا طبیعی است چرا که یکی از طرفین پرونده از نتیجه کار رضایت ندارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *