صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دسترسی به خدمات مرتبط با شناسه ملی اشخاص حقوقی و مالکیت معنوی در درگاه «ثبت من» سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰:۴۸
کد خبر: ۴۷۱۹۱۲۱
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
درگاه ثبت من، به عنوان پنجره واحد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خدمات الکترونیکی مرتبط با سامانه‌های مختلف سازمان از جمله املاک، ثبت آنی، مالکیت معنوی، ثبت شرکت‌ها و ... را به عموم مردم ارائه می‌کند.
خبرگزاری میزان - سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، نیز همچون سایر نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی، اقدام به راه اندازی سامانه اختصاصی خود کرده است به همین منظور درگاه ثبت من، به عنوان پنجره واحد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خدمات الکترونیکی مرتبط با سامانه‌های مختلف سازمان از جمله املاک، ثبت آنی، مالکیت معنوی، ثبت شرکت‌ها و ... را به عموم مردم ارائه می‌کند. در آینده کلیه خدمات سازمان از طریق این درگاه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر نیز این سامانه حاوی امکانات مختلفی است که به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود.

خدمات ارائه شده در ثبت من شامل خدمات مرتبط با حوزه املاک، خدمات مرتبط با دفاتر اسناد رسمی، خدمات مرتبط با ازدواج و طلاق، خدمات مرتبط با اجرای اسناد رسمی، خدمات مرتبط با ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری و شناسه ملی اشخاص حقوقی، خدمات مرتبط با مالکیت معنوی است.

خدمات مرتبط با شناسه ملی اشخاص حقوقی 

درخواست تخصیص شناسه ملی یکی ازخدمات مرتبط با شناسه ملی اشخاص حقوقی است که به اختصاص شناسه ملی به اشخاص حقوقی فاقد شناسه  ملی مربوط می‌شود.

خدمت دیگر مرتبط با شناسه ملی اشخاص حقوقی استعلام شناسه ملی است به طوری که امکان استعلام شناسه ملی اشخاص حقوقی از سامانه « ثبت من » پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی کشور برای متقاضیان فراهم شده است. 

خدمات مرتبط با مالکیت معنوی

در حال حاضر امکان تصدیق اصالت گواهینامه ها و گواهی های موقت مربوط به مالکیت های معنوی در سامانه « ثبت من » امکان پذیر است. 

تصدیق اصالت گواهینامه یکی از خدمات مرتبط با مالکیت معنوی است که این ویژگی جهت تصدیق اصالت گواهینامه‌های مالکیت معنوی استفاده می‌شود.

خدمات دیگر مرتبط با مالکیت معنوی تصدیق اصالت گواهی موقت است که این ویژگی جهت ارائه تصدیق اصالت گواهی موقت به سازمان های ذیربط به کار می رود.

نوبت دهی

در ملاقات عمومی امکان دریافت نوبت در اولین یکشنبه روز کاری هر ماه جهت ملاقات با ریاست سازمان برای عموم مردم امکان پذیر است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *