صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

مقامات سیاسی جمهوری آذربایجان منافع درازمدت ملت خود را به خطر نیندازند

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷:۱۹
کد خبر: ۴۷۱۸۹۷۳
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اقدامات اخیر مقامات آذربایجان شایسته نیست و باید در آن تجدیدنظر کنند گفت: دست اندرکاران سیاسی نباید منافع درازمدت ملت آذربایجان را به خطر بیندازند.

خبرگزاری میزان - عباس مقتدایی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به رویکرد اخیر برخی از مقامات جمهوری آذربایجان در قبال ایران بیان کرد: به جمهوری آذربایجان بارها و بارها متذکر شده‌ایم که ایران به عنوان کشوری بزرگتر و همسایه علاقه‌مند به افزایش ثبات است که نسبت به حضور رژیم صهیونیستی در منطقه هشدار می‌دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دوستی با دشمنان ایران به منزله دشمنی با ایران قلمداد می‌شود ادامه داد: ما صبر راهبردی و ابزارهای لازم برای اعمال دیدگاه‌هایمان را داریم اما از همسایگان خواسته‌ایم در فضایی مناسب به موضوع حسن همجواری بیش از پیش توجه کنند.

وی گفت: به مقامات آذربایجان توصیه می‌کنیم همانطور که همسایگان ماندنی هستند و اجانب رفتنی، درازمدت را ببینند. ایران اهل دوستی و صفاست و مردم آذربایجان را به عنوان ملتی دوست با اشتراکات عمیق فرهنگی اجتماعی می‌داند.

مقتدایی با تاکید بر اینکه دست اندرکاران سیاسی نباید منافع درازمدت ملت آذربایجان را به خطر بیندازند اظهار کرد: اقدامات اخیر مقامات آذربایجان شایسته نیست و باید در آن تجدیدنظر کنند. ایران به عنوان کشور دارای اقتدار همه حرکات آنان را زیر نظر دارد و رصد می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *