صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

فروش غیرحضوری میادین میوه و تره‌بار در اپلیکیشن «شهرزاد» آغاز شد

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷:۵۷
کد خبر: ۴۷۱۸۹۴۳
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: با هدف خرید سریع و آسان شهروندان سامانه فروش غیرحضوری این سازمان بر بستر اپلیکیشن «شهرزاد» به صورت آزمایشی شروع به کار کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، اظهار کرد: با هدف خرید سریع و آسان شهروندان سامانه فروش غیرحضوری سازمان میادین میوه و تره بار بر بستر اپلیکیشن شهرزاد به صورت آزمایشی شروع به کار کرد.

وی افزود: همه محصولات با کیفیت مطلوب و طبق نرخنامه مصوب سازمان میادین میوه و تره بار در این اپلیکیشن فروش می‌رسد و متقاضیان می‌توانند سفارش‌ها را جلوی واحد مسکونی خود دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه این اپلیکیشن قابلیت پاسخگویی به مشتریان در زمینه نحوه دریافت سفارش را از طریق پشتیبانی دارد، ادامه داد: اجرای این طرح ابتدا در میادین میوه تره باره صادقیه و جلال آل احمد آغاز شده و کسانی که تا شعاع ۳ کیلومتری از این محل‌ها قرار دارند، می‌توانند از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنند. شهروندان برای انتقاد و پیشنهاد در این رابطه می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

فصاحت با بیان اینکه شهروندان از طریق برنامه کافه بازار و مایکت می‌توانند برنامه شهرزاد را دریافت کنند، تصریح کرد: طی دو تا سه ماه مشکلات این طرح رفع و در صورت موفقیت در این مرحله، به صورت کامل در شهر تهران اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
بزرگترین ایرادش اینه ک شماره پشتیبانی نداره من خرید کردم کم فرستاده بودن شماره ای نبود برای پیگیری
صالح نزاد
|
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
دیدگاه خاصی ندارم فقط در پی مشتری خیار هستم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *