صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رفع نقص فنی در خطوط یک و سه متروی تهران

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴:۵۱
کد خبر: ۴۷۱۸۸۵۶
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه نقص فنی در حرکت قطارهای خط یک و سه متروی تهران رفع شد و خدمات‌رسانی به مسافران در خطوط یک و سه مترو تهران در حال انجام است.

خبرگزاری میزان- به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه؛ هادی زند ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران به علت اختلال پیش‌آمده گفت: ساعت ۷:۵۰ صبح امروز (سه‌شنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲) نقص فنی در یکی از قطار‌های خط سه متروی تهران در محدوده ایستگاه میدان حضرت، ولی عصر (عج) به سمت ایستگاه جنوب غربی باعث ایجاد اختلال در اعزام قطار‌ها در این خط شد.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: بلافاصله تکنسین‌های فنی جهت رفع اختلال فنی پیش‌آمده اقدام کردند و بعد از کوبل قطار در ساعت ۸:۱۵ صبح انسداد مسیر برطرف و سرویس دهی به مسافران آغاز شد.

وی با بیان اینکه در ساعت ۸:۱۶ دقیقه صبح امروز نقص فنی دیگری در خط یک باعث توقف قطار در ایستگاه علی‌آباد (به سمت شمال) شده بود گفت: این اختلال در کمتر ۲۰ دقیقه رفع و حرکت قطار‌ها از ساعت ۸:۳۶ ازسرگرفته شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سرویس‌دهی در تمامی ایستگاه‌های خط یک و سه متروی تهران بدون هیچ وقفه‌ای در حال انجام است، خاطرنشان کرد: این تأخیر باعث افزایش حجم مسافران در ایستگاه‌ها شد. از تمامی مسافران به دلیل سعه‌صدری که داشتند قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *