ایلان ماسک مدیرعامل جدید توییتر را معرفی کرد/لیندا یاکارینو کیست؟
خبرگزاری میزان - «ایلان ماسک»، مدیر اجرایی توییتر اعلام کرد که «لیندا یاکارینو»، مدیر تبلیغاتی سابق NBCUniversal، مدیرعامل جدید توییتر خواهد شد و این در حالی است که این پلتفرم رسانههای اجتماعی به دنبال معکوس کردن افت درآمدهای تبلیغاتی است.
به گزارش الجزیره، «ماسک»، نوشت: من از استقبال از «لیندا یاکارینو» به عنوان مدیرعامل جدید توییتر هیجان زده هستم. او در درجه اول بر عملیات تجاری تمرکز خواهد کرد، در حالی که من بر طراحی محصول و فناوری جدید تمرکز میکنم.
از زمانی که «ایلان ماسک»، توییتر را در ماه اکتبر تصاحب کرد، تبلیغکنندگان از این پلتفرم فاصله گرفتند، زیرا نگران این بودند که تبلیغات آنها در کنار محتوای نامناسب ظاهر شود، زیرا شرکت تقریباً ۸۰ درصد از کارکنان خود را از دست داد.
«ماسک» امسال اذعان کرد که توییتر با کاهش شدید درآمد تبلیغات روبرو شده است.
لیندا یاکارینو کیست؟
به گزارش «فوربس»، «یاکارینو» فارغالتحصیل دانشگاه ایالتی پنسیلوانیاست و در ۱۲ سال گذشته بهعنوان رئیس بخش تبلیغات و شراکتهای NBCUniversal فعالیت کرده است.
«لیندا یاکارینو» در این شرکت بیش از ۲ هزار کارمند نظارت داشت و طبق اعلام خود این شرکت، آنها تاکنون بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار از راه تبلیغات درآمدزایی داشتهاند.
وی در دوران حضور در NBCUniversal موفق شد همکاریهای بزرگی را از جمله با «اپل نیوز»، «اسنپچت»، «بازفید» و حتی توییتر داشته باشد.
«یاکارینو» و تیمش همچنین در راهاندازی سرویس استریم Peacock که اتکای زیادی بر تبلیغات دارد، نقش مهمی داشتند. وی روشهایی جدید را برای ارزیابی عملکرد تبلیغات به کار گرفت تا بازدهی سرویسهای خود را افزایش دهد.
این زن ۶۰ ساله آمریکایی که متولد نیویورک است، پیش از پیوستن به NBC حدوداً به مدت ۲ دهه در شرکت سرگرمی Turner فعالیت داشت.
«لیندا یاکارینو» در سال ۱۹۹۲ به این شرکت ملحق شد و در طول آن سالها تا منصب مدیر ارشد عملیات در فروش تبلیغات، بازاریابی و خرید بالا رفت.
انتهای پیام/