صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری اصفهان از سه حوزه قضایی غرب استان بازدید کرد

۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷:۳۷
کد خبر: ۴۷۱۲۰۹۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری اصفهان به همراه دادستان مرکز استان و تنی چند از معاونان خود از سه حوزه قضایی بویین و میان‌دشت، فریدون‌شهر و فریدن بازدید به‌عمل آوردند.

خبرگزاری میزان-  در ادامه دور دوم بازدید‌های سرزده رییس کل دادگستری استان از حوزه‌های قضایی، حجت‌الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری به همراه دادستان مرکز استان و تنی چند از معاونان به غرب استان سفر کردند و از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری اصفهان در حاشیه این بازدید از شروع به کار تعدادی از کارمندان جدیدالورود به دادگستری استان خبر داد و گفت: ظرف دو ماه آینده تعدادی از نیرو‌های اداری که مراحل جذب و گزینش آن‌ها به پایان می‌رسد در دادگستری‌های بویین و میان‌دشت، فریدون‌شهر و فریدن شروع به کار می‌کنند.

وی افزود: همچنین پس از پایان دوره جاری کارآموزی قضات، تعدادی از نیرو‌های قضایی نیز به این سه دادگستری اختصاص داده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود: با شروع به کار نیرو‌های قضایی و اداری جدید در دادگستری‌های سراسر استان و با ادامه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های ابلاغی در سال جاری، مشکل اطاله دادرسی در سطح استان تا حد قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فریدون‌شهر و فریدن را بالاتر از میانگین کشوری اعلام و اظهار کرد: آمار صلح و سازش در حوزه قضایی بویین و میان‌دشت کمتر از میانگین کشوری است و باید ضمن بررسی علل این مشکل با برنامه‌ریزی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی این حوزه، آمار صلح و سازش در این شهرستان را افزایش دهیم.

 در این بازدید، رئیس کل دادگستری اصفهان ضمن ملاقات چهره‌به‌چهره با ارباب رجوع و قضات و کارمندان این سه حوزه، دستوراتی در جهت رفع برخی مشکلات صادر کرد. 

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *