صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

فخاری: هماهنگی لازم برای برگزاری مطلوب مراسم پیاده‌روی اربعین انجام شود

۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴:۱۹
کد خبر: ۴۷۱۱۵۷۴
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
استاندار تهران در جلسه ستاد اربعین ضمن اعلام آمادگی برای نوکری در مسیر اربعین امام حسین (ع) در سال جاری، گفت: موضوعاتی همچون کمک‌رسانی، اعزام، اسکان و هماهنگی بین دستگاهی همچون سال‌های گذشته و بهتر از آن انجام شود.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ جلسه ستاد اربعین استان به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور کیهان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی، سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی، میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی، محمد علی‌مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی، شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و دیگر مسئولان برگزار شد.

فخاری در این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای نوکری در مسیر اربعین امام حسین (ع) در سال جاری اظهار داشت: از آنجا که برگزاری مراسم اربعین مسبوق به سابقه می‌باشد، موضوعاتی همچون کمک‌رسانی، اعزام، اسکان و هماهنگی بین دستگاهی همچون سال‌های گذشته و بهتر از آن انجام شود.

وی ادامه داد: دستورالعمل سال گذشته مرور و برای کسانی که مسئولیت دارند، تشریح شود تا کار‌ها شروع شده و زمان را از دست ندهیم.

استاندار تهران تاکید کرد: تمرکز بر تامین منابع و دریافت کمک‌های مردمی انجام شود و برای اسکان زائرین و اعزام آن‌ها ابتکارات لازم به کار گرفته شود.

فخاری به لزوم تهیه برآورد‌ها برای پشتیبانی مراسم اربعین اشاره کرد و گفت: ستاد استان در نجف از ماه آینده مستقر شود و کار را شروع کند، همچنین ظرفیت بخش خصوصی، جامعه خیرین و کسانی که به طور عمده می‌توانند کمک کنند، به کار گرفته و جلسه ویژه برای این منظور برگزار شود.

گفتنی است در ادامه نیز هر کدام از روسای کمیته‌ها به تشریح اقدامات سال گذشته و الزامات فعلی برای برگزاری مطلوب مراسم پیاده روی اربعین پرداختند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *