صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بازیکنان استقلال بعد از پیروزی مقابل پارس جنوبی چه گفتند؟

۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴:۱۱
کد خبر: ۴۷۰۹۸۸۵
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل پارس جنوبی جم و صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به اظهار نظر در مورد این دیدار پرداختند.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال امشب موفق شد با تک گل سعید مهری در دقیقه ۹۷ در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی از سد پارس جنوبی جم بگذارد و گاه به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها بگذارد.

بازیکنان استقلال بعد از این پیروزی به اظهار نظر در مورد این دیدار پرداختند.

محمد محبی: خیلی آماده بودم، اما نشد/ امسال باید یک جام بگیریم

*بازی سختی بود. ابتدای بازی سرحال بودم و زمین واقعاً افتضاح بود. قبلاً در این زمین بازی کردم. اما امروز هر توپی را که می‌خواستیم بگیریم، پله می‌شد. یک مقدار بازی گره خورد و دَم سعید مهری گرم که باعث شد به مرحله بعد برویم.

*امسال حداقل باید یک جام بیاوریم و اگر شانس یاری‌مان کند دو جام را بگیریم.

*امیدواری به قهرمانی استقلال در لیگ؟ انسان با امید زنده است. اگر ۳ بازی‌مان را ببریم ۶۴ امتیازی می‌شویم. گرفتن ۲ امتیاز در هر بازی در لیگ هم خوب است؛ امیدواریم در آخر فصل هر چیزی که خوب است برای ما رقم بخورد.

*از شروع بازی آماده بودم، اما نشد. مادرم هم به ورزشگاه آمده بود، اما متأسفانه در دقیقه ۴۵ تعویض شدم.

*سعید مهری: داور کاری کرد از بازی بعدی محروم شوم/ سناریو چیده شده است!

*پارس جنوبی تیم خوبی دارد و لیاقت‌شان بیشتر از نتایجی است که در لیگ دسته اول گرفته‌اند.

*گلزنی‌ در این دیدار زحمات بازیکنان بود که به بار نشست.

*من قبلاً سر این تمارض محروم شده بودم. این صحنه هزار درصد پنالتی بود. داور یک کارت زرد به من داد تا محروم شوم. قشنگ سناریو چیده شده است. 

*حتماً می‌خواهند بگویند داور نزدیک صحنه بوده است و به نظر او باید احترام گذاشت. اصلاً چنین چیزی نیست، مثل صحنه دربی. هزار مثال نقض برای آن آوردند. واقعاً برای داوری متأسفم. 

سیدحسین حسینی: مشکلات استقلال را مدعیان دیگر داشتند هشتم، نهم جدول بودند

*یک بازی سخت را توانستیم ببریم. مشخص بود که بازی با تیم‌هایی مانند پارس در خانه‌اش سخت است. فدای سر محمد محبی که پنالتی‌اش گل نشد، او خیلی از بازی‌ها را برای ما درآورده است، خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم.

*وی راجع به دو سیوش که توانست استقلال را در بازی نگه دارد، گفت: من فقط وظیفه‌ام را انجام دادم و کار خاصی نکردم.

*اینقدر ما از اول فصل درباره داوری صحبت کردیم که خودمان هم خسته شدیم، هر چقدر که صحبت و اعتراض کنیم به جایی نمی‌رسیم.

*تغییرات مدیریتی باشگاه استقلال؟ شرایط ما که فرقی نکرده است، کریمی (سرپرست باشگاه استقلال) هم در حال تلاش است و فکر می‌کنم ۳ هفته دیگر بازی‌ها تمام می‌شود، ولی ما ۴۰، ۴۵ درصد دریافتی داشتیم. امیدواریم مدیران باشگاه در این فرصت کم بتوانند مشکلات را حل کنند، چون واقعاً خسته‌کننده شده است. این مشکلات را دیگر تیم‌های مدعی داشتند هشتم، نهم جدول بودند. هواداران مطمئن باشند که ما تا آخرین لحظه می‌جنگیم.

*امید به قهرمانی در لیگ برتر؟ ۱۰۰ درصد امیدوار هستیم، مشکلات زیاد و خسته‌کننده است، ولی این قول را به هواداران می‌دهیم که تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا دل‌شان را شاد کنیم.

روزبه چشمی: جدول لیگ برتر تغییر خواهد کرد/ کاراکتر ساپینتو ستودنی است

*به هواداران تبریک گفته و به بازیکنان‌مان خسته نباشید می‌گویم. پس از نتیجه‌ای که در دربی گرفتیم تحت فشار بودیم. پارس جنوبی واقعاً خوب بازی کرد. طبیعی بود وقتی موقعیت‌ها را از دست می‌دادیم، به مشکل بخوریم. پارس جنوبی جنگید، ولی بازیکنان ما دنبال پیروزی بودند.

*تغییرات مدیریتی در استقلال؟ مدیریت عوض شد و ظاهراً تا پایان فصل ماندگار هستند. امیدوارم از این هفته تحولاتی که در باشگاه انجام شد در تیم هم انجام شود. هنوز وضعیت تیم تغییر نکرده و امیدواریم مشکلات حل شود.

*همه در طول هفته اتفاقات دربی را دیدند. یکسری داوران در کلاس‌های آموزشی اعلام کردند چنین صحنه‌هایی (اشاره به عدم گرفتن پنالتی برای استقلال) پنالتی است، ولی بعد از دربی مصاحبه کردند و گفتند پنالتی نیست. شرایط مشخص است که به کدام تیم ظلم شده است. بهتر است با یکسری مصاحبه‌ها جو را تغییر ندهند. همه واضح دیدند که شرایط چطور بوده است. امسال با خیلی از مشکلات مبارزه کردیم و امیدوارم تغییر و تحولات خوبی صورت بگیرد.

*روحیه بازیکنان استقلال پس از شکست در دربی؟ طبیعی بود که روی بازیکنان به لحاظ ذهنی فشار بوده باشد. پس از دربی گفتم در سه بازی پایانی لیگ و جام حذفی با تمام توان می‌جنگیم. همانطور که ۸ امتیاز در طول فصل از بالای جدول عقب بودیم و برگشتیم، امید داریم و مطمئناً نتایج طوری رقم می‌خورد که تغییراتی در جدول ایجاد شود.

*هیجانی بودن رفتار‌های ساپینتو کنار خط؟ همانطور که ما بازیکنان داخل زمین برای گل زدن هیجان داریم ساپینتو نیز مثل بازیکن نگاه می‌کند و همانقدر که ما زیر فشار هستیم او نیز تحت فشار است. شاید برخی مواقع بیشتر از بازیکنان خوشحالی کند و کاراکتر خاصی روی این مسائل دارد که ستودنی است. موقعی که ۸ امتیاز عقب بودیم اولین نفری گفت که برمی‌گردیم ساپینتو بود و گفت کارتان را انجام دهید. الان هم همین است و تلاش می‌کنیم به جدول برگردیم.

*مفصل درباره داوری صحبت کردیم و باشگاه به طور کامل مسائلی که به ضررمان بوده است را، پوشش داده است.

*هواداران از شب گذشته سنگ تمام گذاشتند و حمایت‌مان کردند و دست تک تک‌شان را می‌بوسم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *