صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

طرح جهادی ارائه خدمات الکترونیک قضایی به ۱۳۰ منطقه محروم در استان فارس آغاز شد 

۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷:۵۶
کد خبر: ۴۷۰۹۷۸۲
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
معاون قضایی و برنامه ریزی دادگستری استان فارس از شناسایی بیش از ۱۳۰ منطقه محروم از حیث دسترسی به خدمات الکترونیک قضایی در استان فارس خبر داد و افزود: برنامه‌ای جهت ارائه خدمات جهادی الکترونیک قضایی رایگان برای این نقاط تدوین شده است. 

خبرگزاری میزان- علی مومن حسین پور در خصوص این طرح جهادی گفت: به منظور دسترسی آسان و برابر به خدمات الکترونیک قضایی و خدمت رسانی به مناطق محروم، ضمن برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته از سوی این معاونت با همکاری دفاتر الکترونیک خدمات قضایی در تمام شهرستان‌های استان فارس این طرح اجرایی می‌شود.

وی در ادامه افزود: اولین طرح جهادی خدمت رسانی قضایی در روستای کنده‌ای شهرستان کوهچنار با حضور رئیس دادگستری این شهرستان، کارشناسان فناوری اطلاعات دادگستری استان فارس و با همکاری دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان کوهچنار برگزار شد.

معاون قضایی برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان فارس همچنین به توسعه زیر ساخت‌های ارائه خدمات الکترونیکی در استان فارس اشاره کرد و از افزایش تعداد دفاتر در استان خبر داد.

حسین پور خاطر نشان کرد: الکترونیکی سازی خدمات قضایی یکی از اهداف مهم در برنامه‌های تحول و تعالی قوه قضاییه است که دادگستری فارس تلاش می‌کند به مانند سال‌های اخیر در این شاخص مهم تحول پیشتازی خود را حفظ کند.

وی گفت: تا پایان خردادماه سال جاری ۱۳۰ منطقه محروم شناسایی شده در سطح استان فارس از طرح جهادی ارائه خدمات قضایی الکترونیک برخوردار و ارائه خدمات رایگان با حضور مستقیم دفاتر الکترونیک قضایی در آن مناطق اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *