صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان  زنجان از حوزه قضایی ایجرود

۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵:۰۹
کد خبر: ۴۷۰۶۸۲۴
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رییس کل دادگستری استان زنجان با بازدید سرزده از حوزه‌های قضایی شهرستان‌ایجرود در جریان فرایند ارائه خدمات قضایی به مردم  قرار گرفت.

خبرگزاری میزان_ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان در  بازدید سرزده از حوزه های قضایی  شهرستان‌ایجرود از نزدیک در جریان فعالیتها و فرایند ارائه خدمات قضایی به مردم  شد.

 

وی در دیدار با رئیس حوزه قضایی ایجرود ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای انجام شده  گفت : در سال جدید از اهتمام جدی دراجرای سیاستها و برنامه های قوه قضاییه در این شهرستان  و تمامی حوزه های قضایی  خبر داد .

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان  بر ضرورت  توجه به امرسازش در پرونده ها با  بهره گیری از ظرفیت  نهاد های داوری و مصلحین تاکید کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه دیدار مردمی مسئولان قضایی در ماه مبارک رمضان  در مساجد بصورت منظم در حال انجام است افزود : دیدار چهره به چهره با مردم و شنیدن مشکلات و مسائل آنها در رفع مشکلات بسیار موثر است.

 

رییس کل دادگستری زنجان که معاون قضایی و منابع انسانی و فرهنگی  دادگستری کل نیز ایشان را همراهی می‌کردند در دیدار  چهره به چهره با کارکنان حوزه قضایی ایجرود ، ضمن شنیدن صحبت‌ها و مشکلات آنها، دستورات لازم  برای پیگیری و حل مشکلات کارکنان‌ را به معاونین دادند.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *