صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل استان فارس با حضور در منزل شهید اسکندری از مقام شامخ این شهید والامقام تجلیل کرد

۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹:۱۶
کد خبر: ۴۷۰۶۳۰۹
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان فارس با حضور هم زمان با ماه مبارک رمضان، در منزل سردار شهید حاج عبداله اسکندری به مقام شامخ این شهید والامقام مدافع حرم و همه شهدای جبهه مقاومت ادای احترام کرد.

خبرگزاری میزان - هم زمان با ماه مبارک رمضان، رئیس کل دادگستری استان فارس با حضور در منزل سردار شهید حاج عبداله اسکندری به مقام شامخ این شهید والامقام مدافع حرم و همه شهدای جبهه مقاومت ادای احترام کرد.

در این دیدار که دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از معاونین دادگستری فارس نیز حضور داشتند یاد و خاطره همه شهداء بالاخص شهدای گرانقدر مدافع حرم گرامی داشته شد.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان این که همه مردم باید قدردان صبر، استقامت، رشادت و جان فشانی شهدای گلگون کفن بویژه شهیدانی مانند سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار بی سر حاج عبد اله اسکندری و خانواده شهدا باشیم به وضعیت و نحوه شهادت این شهید مدافع حرم پرداخت و گفت: نحوه شهادت شهید اسکندری الگویی از شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود و این نشاند دهنده عشق و علاقه و ارادت شهید اسکندری به ائمه اطهار علیهم الاسلام و امام حسین (ع) است.

در این دیدار صمیمانه رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه شهادت و دستیابی به لقاء الله مخصوص بندگان خاص خداوند تصریح کرد: حضور در محضر یادگاران شهداء و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء کسب فیض و شفاعت از آن پیوستگان به لقاء الله است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه با تأکید بر اینکه مسئولین و خدمتگزاران به مردم امانت دار خون شهداء هستند افزود: باید همواره به خود یادآوری کنیم که تا چه اندازه راه و مسلک شهداء را ادامه داده ایم.

وی تاکید کرد: اگر امروز ملت ما در آرامش و امنیت کامل به سر می‌برد و زمینه توسعه میهن اسلامی مان فراهم است حاصل جان فشانی‌های شهدای والا مقام از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون است.

رئیس کل دادگستری استان فارس در پایان ضمن آرزوی درجات متعالی برای همه شهدای اسلام و انقلاب اظهار امیدواری کرد: همه مسئولان توفیق یابند در طریق شهداء گام بردارند.

در این دیدار همسر سردار شهید اسکندری پیروی از ولایت فقیه و بصیرت و آگاهی در شناخت دشمن و پایبندی به عفاف و حجاب را از وصایای سردار شهید اسکندری دانست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *