صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

خدمات دفاتر الکترونیک قضایی به صورت سیار در تهران آغاز شد/ارائه خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی افزایش می‌یابد/از طرح و ایده‌های دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استقبال می‌کنیم

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷:۰۳
کد خبر: ۴۷۰۲۲۷۵
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: خدمات سیار با همکاری کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از روز گذشته در تهران آغاز شده است.

محمد کاظمی فرد در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۰۰ دفتر خدمات الکترونیک در کشور در حال ارائه خدمت به مردم هستند گفت: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به عنوان بزرگترین بخش خصوصی همکاری قوه قضاییه نقش تاثیرگذاری در ارائه خدمات به مردم دارند.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با تاکید براینکه از ایده‌های مطرح شده توسط دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استقبال می‌کنیم بیان کرد:در واقع نگاهمان بر این است که ۱۲۰۰ دفتر خدمات به معنای ۱۲۰۰ طرح و ایده است. دفاتر باید با اقداماتشان و راهکارهاش ورودی پرونده‌ها به قوه قضائیه راکاهش دهند.

محمد کاظمی فرد با بیان اینکه طرح صلح یاری که در برخی دفاتر آغاز شده است می‌تواند نقش مهمی در کاهش ورودی پرونده‌های قوه قضاییه ایفا کند گفت: ما از دفاتر خدماتی که در طرح صلحیاری به نحو شایسته‌ای اقدام کنند حمایت می‌کنیم.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در ادامه با تاکید بر اینکه به دنبال افزایش خدمات و انتقال خدمات از بخش‌های مختلف قوه قضاییه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی هستیم گفت: در این راستا برخی از خدمات دیوان عدالت اداری و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اضافه شده است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که خدماتی که قابلیت ارائه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را داشته باشد اضافه کنیم.

محمد کاظمی فرد در ادامه با بیان موضوع داوری را با همکاری مرکز توسعه حل اختلاف انجام خواهیم داد تاکید کرد:بر این باوریم که دفاترخدمات دارای ظرفیت‌های فراوانی هستند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با تاکید بر اینکه خدمات سیار با همکاری کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از روز گذشته در تهران آغاز شده است گفت: این نوع خدمت هم شکلی جدیدی از ارائه خدمات به مردم است و افرادی که به هردلیلی نیازمند دریافت خدمت باشند، اما نمی‌توانند در دفاتر حضور پیدا کنند می‌توانند از این نوع از خدمات سیار استفاده کنند و فرد می‌تواند خدمت را در منزل خود یا دفتر محل کار خود دریافت کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *