صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مربی پرسپولیس: از صحبت‌های خمز تعجب کردم/ پیش از این هم بعضی تیم‌ها شب قبل از بازی با ما بیانیه داده‌ بودند

۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴:۲۸
کد خبر: ۴۷۰۱۷۸۹
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیش از این هم بعضی تیم‌ها درست شب قبل از بازی با ما بیانیه داده‌اند تا تصمیمات داور تحت تاثیر باشد، ولی این‌ها به هیچ‌وجه قابل قبول نیست.

خبرگزاری میزان - اوسمار ویرا، درباره دیدار فردای پرسپولیس مقابل تراکتور اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بعد از پیروزی بر نفت مسجدسلیمان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی فردا هستیم. تراکتور تیم خوبی است و کادر فنی و بازیکنان قابل احترامی دارد. آن‌ها روند خوبی داشته‌اند و ما هم نقاط ضعف و قوت‌شان را آنالیز کرده‌ایم. می‌دانیم که کار سختی داریم، ولی باید ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم تا در کورس قهرمانی بمانیم.

*بازیکنان ما به خوبی از اهمیت این بازی آگاه هستند. دوست داشتیم که هواداران هم در این بازی باشند چرا که باعث بهتر شدن عملکرد دو تیم می‌شوند. امیدوارم یک بازی خوب ارائه دهیم و با دست پر به تهران برگردیم.

*صحبت‌های سرمربی تراکتور راجع به داوری‌ها؟ یک نکته مهم باید بگویم و آن هم این است که من به یاد ندارم کادر فنی ما پیش از بازی‌ها راجع به داوری حرف زده باشند. صحبت‌های آقای خمس را خواندم و تعجب کردم. باید بگویم او باید تیم خودش را هدایت کند و اجازه دهد داوران کارشان را بکنند.

*فکر نمی‌کنم درست باشد که یک روز قبل از بازی راجع به داوری اینگونه صحبت شود و داوران را تحت فشار بگذاریم. من متوجه شده بودم که پیش از این هم بعضی تیم‌ها درست شب قبل از بازی با ما بیانیه داده‌اند تا تصمیمات داور تحت تاثیر باشد، ولی این‌ها به هیچ‌وجه قابل قبول نیست.

*از کاظمی داور بازی فردا می‌خواهم که فقط عدالت رعایت شود و این خواسته همیشگی ما بوده است. ضمن اینکه این را هم بگویم در چند بازی متوالی جلوی ذوب‌آهن، فولاد و آلومینیوم پنالتی‌های ما را نگرفتند پس نمی‌دانم این اظهار نظر بر چه اساسی انجام شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *