صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

فلاحت‌زاده: صحبت‌های مطهری درباره قایدی قشنگ نبود/ نمایش فدراسیون فوتبال شخصیت مربیان ایرانی را زیر سوال برد

۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰:۰۱
کد خبر: ۴۷۰۱۴۳۲
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مقابل گل گهر بازی سختی را پیش رو دارد، اما این بهترین فرصت است که در خانه یک دیدار ۶ امتیازی را با پیروزی پشت بگذارد تا از کورس قهرمانی عقب نماند.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: استقلال بازی خوب و تهاجمی را مقابل نساجی در مازندران داشت و حقش این بود که با کسب ۳ امتیاز از این دیدار خارج شود. شرایط چمن ورزشگاه وطنی اصلاً در حد و اندازه‌های مسابقات سطح یک فوتبال ایران نبود و چمن نامناسب این ورزشگاه در بازی استقلال تاثیرگذار بود. استقلال این هفته‌ها خوب بازی می‌کند چون تاکتیک تیم بسیار ایده‌آل است. چیدمان و ارنج تیم هم شرایط بهتری پیدا کرده و مشخص است تمام اعضای تیم هماهنگی زیادی با هم دارند که این موضوع نقطه قوت و مثبت استقلال است.

وی در مورد عدم اعلام ضربه پنالتی بر روی مهدی قایدی در دیدار با نساجی عنوان کرد: نگرفتن پنالتی روی قایدی یک شوک بزرگ بود که داور به راحتی از این خطا در محوطه جریمه گذشت. بعد از بازی هم کارشناسان داوری پنالتی را روی قایدی تایید کردند که ۱۰۰ درصد پنالتی بود. حمید مطهری سرمربی نساجی در مورد این موضوع هم درباره قایدی اصلاً اظهارات و جملات خوبی را به زبان نیاورد.

*استقلال دیگر نباید امتیاز از دست بدهد

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار استقلال و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: استقلال مقابل گل گهر بازی سختی را پیش رو دارد، اما این بهترین فرصت است که در دیداری خانگی یک بازی ۶ امتیازی را با پیروزی پشت بگذارد تا از کورس قهرمانی عقب نماند. به طور حتم استقلال نباید امتیاز از دست بدهد چون باز هم از مدعیان قهرمانی عقب خواهد افتاد و کارش در ۸ هفته باقی مانده سخت‌تر از قبل می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره برگزاری دیدارهای تیم‌های بالای جدول در هفته بیست و دوم لیگ برتر تاکید کرد: این هفته در مسابقات لیگ برتر بازی‌های بسیار مهمی انجام خواهد شد که تیم‌های صدر جدولی هم بازی‌های مهمی دارند. سپاهان در اصفهان با هوادار دیدار می‌کند و پرسپولیس با تراکتور در تبریز که هر دو این بازی‌ها تاثیر مستقیمی روی رتبه‌بندی استقلال در جدول لیگ برتر دارد.

*نیمکت تیم ملی فوتبال باید در اختیار مربی وطنی قرار گیرد 

ملی‌پوش اسبق فوتبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال یاد آور شد: هفته گذشته فدراسیون فوتبال گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی را از بین مربیان شاغل و غیر فعال فوتبال اعلام کرد که این یک کار ساختگی و نمایشی بود و فدراسیون با این کار سطح خودش را پایین آورد. اعلام اسامی این گزینه‌ها شخصیت مربیان برتر ایران را زیر سوال برد که هیچ اساس و اصولی با فوتبال حرفه‌ای ندارد. منظور واقعی‌ فدراسیون فوتبال که از مربیان برنامه خواسته، چه بود؟ اصلاً این کارها قشنگ نیست.

فلاحت‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: این بار دیگر نوبت مربی ایرانی است و باید تیم ملی فوتبال در اختیار سرمربی وطنی قرار داده شود که بهترین گزینه‌ داخلی هم امیر قلعه‌نویی است. اگر یک فرد دیگر در بین مربیان ایرانی برای سرمربیگری تیم ملی مناسب باشد، جواد نکونام است. جواد کاپیتان تیم ملی بوده و یکی از مربیان جوان و آینده دار این روزهای فوتبال ایران است. او در هر تیمی که حضور داشته عملکرد موفقی داشته و با ملی‌پوشان و لژیونر‌ها رابطه دوستانه و صمیمی دارد. امیدوارم با انتخاب بهترین سرمربی برای تیم ملی، عملکرد ایده‌آلی در جام ملت‌ها داشته باشیم چون تمام ابزار برای تیم ملی مهیاست و فقط قرار دادن یک مدیر فنی برای تیم ملی باقی مانده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *