صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اعلام آرای جدید کمیته‌های وضعیت و انضباطی فدراسیون فوتبال

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹:۰۴
کد خبر: ۴۷۰۱۲۷۸
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
آرای جدید کمیته‌های انضباطی و کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال اعلام شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته‌های انضباطی و کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در خصوص پرونده‌های مطروحه اعلام کردند.

آرای کمیته‌ انضباطی:

*در پی تخلفات صورت گرفته از سوی تعدادی از لیدر‌های باشگاه نفت مسجد سلیمان در دیدار مقابل استقلال تهران در هفته نوزدهم و علیرغم جلسه تعیین شده و عدم حضور نماینده باشگاه در جلسه مذکور، کمیته انضباطی تخلفات منتسب به تیم نفت مسجد سلیمان را احزار نموده و رای به جریمه نقدی به مبلغ یک میلیارد ریال صادر کرد.

ضمنا نظر به تخلفات مشابه از سوی لیدر‌های منتسب به تیم نفت مسجد سلیمان در بازیهاتی قبلی در صورت تکرار تخلف باشگاه با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهد شد.

رای صادره به مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف خواهد بود.

*در مسابقه تیم‌های فوتبال پیکان تهران و واریزکو صفادشت از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان، نیلوفر اردلان، سرمربی تیم پیکان به علت تخلفات گزارش شده به مدت یک جلسه محروم و مبلغ ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود.

به موجب لایحه مورخ ۱۷ بهمن ماه و با ذکر توضیحات اعاده رسیدگی از حکم صادره د رتاریخ ۵ بهمن ماه را خواستار گردید که کمیته انضباطی ضمن موافقت با درخواست وی بدوا به موجب نامه شماره ۱۴۰۱۳۷۴۲۴ اجرای محرومیت انتسابی به وی را متوقف و پس ا ز رسیدگی مجدد و بررسی گزارشات ارسالی موجباتی در جهت اعمال ماده ۱۱۰ مقررات انضباطی و نقض دادنامه بدوی ملاحظه نشد.

رای مذکور عینا تایید و جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

آرای کمیته وضعیت بازیکنان:

*با توجه به شکایت محمد دادرسی از باشگاه سپیدرودرشت، کمیته وضعیت با توجه به اینکه دعوی خواهان مشمول مرور زمان است مستند به بند ۶ ماده ۲۶ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان قرار رد دعوی خواهان صادر کرد.

*در پی شکایت علی نبی زاده از باشگاه ذوب آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۳ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت آرمان میردورقی از باشگاه نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت افشین علیزاده از باشگاه مس سرچشمه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۷ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت ناصر رضایی از باشگاه دریای کاسپین بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۳ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پرونده شکایت اکبر آفاقی از باشگاه شمس آذرقزوین، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۶ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۰ میلیون و ۹۲۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان مبلغ یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال قرار رد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *