ثبت ۱۳ هزار تقاضا برای صدور غیرحضوری دفترچه درمانی
به گزارش گروه جامعه ، مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در مهر سالجاری ۲۸ هزار و ۶۷۹ مورد تماس تلفنی را پاسخ داده است که بیشترین تماسها از تهران و در حوزههای مالی، فنی بیمه شدگان و خدمات غیرحضوری بوده است.
همچنین در مهر سالجاری ۱۴ هزار و ۲۶۲ تقاضا در پورتال crm.tamin.ir ثبت شده است که ۱۳ هزار و ۴۹۰ مورد آن در خصوص صدور غیرحضوری دفترچه درمان است و بیشترین متقاضیان از استانهای آذربایجان شرقی و زنجان بوده اند.
پیامهای صوتی ثبت شده در همین مدت ۴۴۹ مورد بوده که اکثریت پیامها در حوزه بیمهای و اقتصادی و در زمینه ادارات کل امور مالی، نام نویسی و حسابهای انفرادی، امور فنی بیمه شدگان و خدمات غیرحضوری به ثبت رسیده است که بالاترین پرسشها برای ورود به سامانه مشاهده سوابق بوده است.
۳۸۶ مورد پیامک به مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی ارسال شده که بالاترین آمار پیامک در حوزه بیمهای و به تعداد ۲۶۵ مورد بوده که بیشترین پرسش مخاطبان در حوزه ادارات کل امور مالی، خدمات غیرحضوری و فنی بیمه شدگان مطرح شده است.
همچنین مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی واقع در طبقه همکف ستاد مرکزی با کادری مجرب، یک هزار و ۶۰۳ نفر از مراجعین حضوری در مهر سال جاری را پاسخگو بوده است. بالاترین آمار مراجعین از استان تهران به تعداد یک هزار و ۸۳ نفر در حوزه بیمهای ثبت شده که بیشترین پرسش در زمینه ادارات کل امور فنی بیمه شدگان و امور فنی مستمریها است.