صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مصدومیتم بر طرف شده و مقابل تراکتورسازی می‌توانم بازی کنم/ می‌خواهیم با امتیاز به رشت برگردیم

۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴:۰۲
کد خبر: ۴۶۲۴۰۹
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: مصدومیتم برطرف شده، شرایط خوبی دارم و می‌توانم تیمم را در بازی با تراکتورسازی همراهی کنم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، علیرضا عزت‌کرامت به دلیل مصدومیت مدتی از تمرینات دور بود و در بازی هفته قبل مقابل ذوب آهن به میدان نرفت. ظاهرا مصدومیت وی بر طرف شده و او می‌تواند در بازی سخت این تیم برابر تراکتورسازی برای سپیدرود به میدان برود. بدون شک بهبود این بازیکن در روز‌های سخت سپیدرودی‌ها که از نظر بازیکن در تنگنا هستند خبر خوبی خواهد بود.

علیرضا عزت‌کرامت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در این زمینه اظهارداشت: مصدومیتم بهبود یافته و وضعیت بهتری دارم. چند روزی در تمرینات گروهی شرکت کردم و برای بازی با تراکتورسازی آماده هستم. اگر مربیان صلاح بدانند در این بازی به میدان می‌روم.

وی ادامه داد: تیم ما روز‌های سختی را سپری می‌کند. بازی‌های سخت برای تیمی که تازه جان گرفته، شرایط را سخت‌تر می‌کند. با این حال به اندازه کافی انگیزه داریم و در همه بازی‌ها برای برنده شدن به میدان می‌رویم.

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود خاطرنشان کرد: می‌دانیم تراکتورسازی حریف سرسختی است و از مهره‌های خوبی سود می‌برد با این حال به سه امتیاز این بازی امیدواریم و می‌خواهیم با امتیاز به رشت برگردیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *