صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری قزوین در خصوص درخواست‌های مراجعان به دادگاه عمومی کوهین دستور قضایی صادر کرد

۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸:۱۵
کد خبر: ۴۶۰۵۳۳۴
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان قزوین در جریان بازدید از دادگاه عمومی بخش کوهین در خصوص درخواست‌های برخی از مراجعان دستورات قضایی لازم را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - علی شعبانی در نشست شورای اداری بخش کوهین که در سالن جلسات بخشداری برگزار شد، اظهارکرد: مسئولیت ها تهدید و هم فرصت است و باید از آنها به نحو احسن استفاده کرد و مدیران باید به این موضوع واقف باشند که مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک موهبت الهی است و شان آن چیزی جز خدمتگزاری صادقانه نیست.

وی با بیان اینکه گره گشایی از مسائل و مشکلات جامعه در گرو تعامل و همکاری سازنده میان دستگاه های اجرایی و حاکمیتی است و این موضوع بسیار حائز اهمیت است و بدون شک در سایه تعاملات سازنده موفقیت ها حاصل می شود، توصیه کرد: دستگاه و نهادها در یک مسیر گام بردارند و باید با یکدیگر تعامل داشته و بدون شک اگر این همکاری ها شکل نگیرد، بسیاری از اقدامات و برنامه ها ابتر خواهد ماند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در ادامه بیان کرد: دسترسی مردم به مسئولان گاهاً به دلیل مشغله کاری دشوار است و به همین دلیل مدیران باید برنامه ریزی کرده و با حضور بین مردم باید انتظارات بحق آنها را شنیده و در جهت گره گشایی از آنها برنامه ریزی و چاره اندیشی کنند.

شعبانی تاکید کرد: جلسات باید فضایی برای حل و فصل مشکلات باشد و این موضوع نیازمند روحیه بسیجی و انقلابی است و باید برای دغدغه ها و چالش هایی که مطرح شده در نشست ها چاره اندیشی شود و نباید مقید به زمان اداری باشیم، بلکه حل مسائل و مشکلات نیازمند کار شبانه روزی است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی از رسیدگی پرونده محور خارج شده و در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه فارغ از تشکیل پرونده در موضوعات ورود پیدا می کند ابراز امیدواری کردتا در این بخش نیز تعامل حداکثری دستگاه های اجرایی با مجموعه قضایی بخش محقق شود و بدون شک جایگاه قانونی دستگاه قضایی می تواند کمک کار سایر دستگاه ها باشد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین همچنین در دیدار با همکاران دادگاه عمومی بخش کوهین اعلام کرد: آمار صلح و سازش در پرونده های قضایی این بخش قابل قبول است و این نشان از روحیه گذشت مردم شریف این بخش دارد و امیدواریم تلاش همکاران در این حوزه افزایش یابد و شاهد مصالحه بیشتر در پرونده های قضایی این بخش باشیم.

در این بازدید رئیس کل دادگستری استان قزوین در جریان مسائل و مشکلات بخش کوهین قرار گرفت و درخصوص آنها قول پیگیری در نشست های استانی داد و با همکاران دادگاه عمومی این بخش نیز گفت‌وگو و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و همچنین در خصوص درخواست های برخی از مراجعان به دادگاه عمومی بخش کوهین، دستورات قضایی لازم صادر شد.

بیشتر بخوانید:

بیش از ۱۷۸ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان قزوین آزاد سازی شد/ جلوگیری از ۵۷۶ مورد تغییر کاربری در استان

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری بازدید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *