صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تشکیل کارگروه حقوقی و قضایی در ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی/فعالیت ۵ کارگروه

۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱:۳۵
کد خبر: ۴۶۰۱۲۷
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی گفت: چهار کارگروه تشکیل شده بود و با پیشنهاد اعضاء کارگروه دیگری تحت عنوان حقوقی و قضایی تشکیل شد. مسئولین کارگروه‌ها مشخص شدند و قرار شد هفته‌ای یکبار تشکیل جلسه بدهند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه سومین جلسه این ستاد و در جمع خبرنگاران، گفت: حضور اعضای ستاد با انگیزه، جدی و با علاقه بود و تکالیفی که جلسه قبل داده بودیم که شامل آیین نامه ها، دستورالعمل‌ها و سیاست‌ها بود بررسی شد.

وی با بیان اینکه چهار کارگروه تشکیل شده بود و با پیشنهاد اعضاء کارگروه دیگری تحت عنوان حقوقی و قضایی تشکیل شد، افزود: مسئولین کارگروه‌ها مشخص شدند و قرار شد هفته‌ای یکبار تشکیل جلسه بدهند تا در حوزه شناسایی جریان‌های خبری، اطلاع رسانی، شناسایی ابهامات و شبهاتی که در ذهن مردم وجود دارد، نیاز اطلاعاتی و اخبار اقتصادی مردم احصاء شوند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف اجرایی مسئول شدند که حتما به این نیاز‌ها و مطالبات پاسخ دهند.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی یاد آورشد: همچنین مقرر شد هر دستگاه اجرایی حدود ٢٥ نفر از کارشناسان برجسته داخل و بیرون از دستگاه را داشته باشد تا در توضیح مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه در قالب خبر، گزارش و تحلیل با مردم در تماس باشند.

رحمانی فضلی عنوان کرد: باید بتوانیم فضای رسانه‌ای خودمان را در حوزه ایجابی بگونه‌ای هدایت کنیم که زمینه ابهام زایی و تحریف و دروغ را از بین ببریم.

وی بیان کرد: با تشکیل کارگروه‌ها ظرف سه هفته ساختار‌ها در حال تکمیل و تکالیف مشخص شده است. امیدواریم در جلسات بعد با ارائه پیشنهاد‌ها و راهکار‌ها نگاه‌ها و نظرات نو از سوی رسانه‌ها مطرح شود.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی تاکید کرد: امیدمان در این کار این است که به کمک رسانه‌های داخلی اعم از سایت ها، روزنامه ها، مطبوعات و نشریات و حتی کانال‌های پیام رسان‌ها و خصوصا صداوسیما درکنار دستگاه‌هایی که ارتباط تریبونی با جامعه دارند مانند نمایندگان مجلس و ائمه جمعه بتوانیم آرامش، پویایی، فعالیت و در عین حال واقعیت را به مردم بگوییم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *