درآمد توییتر 40 درصد کاهش یافت
خبرگزاری میزان - منابع آگاه، میگویند از زمان مدیرعاملی «ایلان ماسک» در شرکت توییتر، حدود 500 تبلیغ کننده توییتری سفارشهای تبلیغ خود را در این پلتفرم متوقف کردهاند.
به گزارش «یورو نیوز»، درآمد روزانه این شرکت رسانههای اجتماعی در 17 ژانویه (27 دی)، 40 درصد کمتر از روز مشابه سال قبل بوده است.
کاهش درآمد این شرکت نخستین بار از سوی خبرنامه فناوری Platformer گزارش شد.
توییتر تاکنون هیچ واکنشی به انتشار این گزارشها نشان نداده است.
از زمانی که «ماسک» در اکتبر 2022 مدیریت توییتر را به دست گرفت، تبلیغکنندگان شرکتها در واکنش به اخراج هزاران نفر از کارمندان این شرکت و عجله داشتن در اجرای تأیید پولی حسابها، از تعامل با توییتر امتناع کردند.
این رسانه اجتماعی اخیراً ممنوعیت تبلیغات سیاسی در سال 2019 را لغو کرد و گفت که سیاست تبلیغاتی برای «تبلیغات مبتنی بر علت» در آمریکا را کاهش میدهد و سیاست تبلیغاتی خود را با تلویزیون و سایر رسانهها هماهنگ میکند.
انتهای پیام/