صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

افزایش درآمد میادین ارائه خدمات را بهبود می‌دهد

۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶:۰۸
کد خبر: ۴۵۸۸۶۵
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه وظیفه اصلی این سازمان خدمت رسانی به شهروندان از طریق ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به شهروندان در میادین و بازار‌های میوه و تره بار است، گفت: هر چه درآمد ورودی سازمان مدیریت میادین بیشتر باشد، خدمات در میادین و بازار‌ها به شهروندان بیشتر می‌شود.

به گزارش  گروه جامعه سید سعید راد با حضور در جمع کارکنان میدان مرکزی میوه و تره بار افزود: در کنار خدمت رسانی، از ظرفیت میادین و بازار‌ها باید حداکثر استفاده بشود تا با کسب درآمد لازم، خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه باید چشم انداز روشنی را برای سازمان مدیریت میادین ترسیم کنیم، اظهار کرد: به این منظور باید نسبت به استفاده حداکثری از فضای میادین و بازار‌ها اهتمام کرده و علاوه بر عرضه انواع میوه و تره بار، نسبت به پیش بینی بخش‌های مختلف به منظور ارائه محصولات مورد نیاز شهروندان نیز اقدام کنیم.

راد با بیان اینکه هر چه درآمد ورودی سازمان مدیریت میادین بیشتر باشد، خدمات در میادین و بازار‌ها به شهروندان بیشتر می‌شود، تصریح کرد: هر اندازه که غرفه‌های میادین و بازار‌ها به تولیدکنندگان واقعی واگذار شود، به همان اندازه خدمات بهتری به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

 در جریان این بازدید، بهنام اکبری، مدیر میدان میوه و تره بار سهروردی با اعلام اینکه این میدان با ۵۴۰۰ متر مربع وسعت، امکان توسعه بیشتر و خدمات رسانی بهتر به شهروندان منطقه ۷ را دارد، گزارشی از وضعیت موجود این میدان ارائه کرد.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *