سامانه تلفن گویای سازمان وظیفه عمومی شبانه روزی پاسخگو است /حجم بالای تقاضای مشمولان برای خروج از کشور در ایام اربعین حسینی (ع)
به گزارش گروه جامعه سرداربهرام نوروزی اظهار داشت: خدمات دهی به مردم یک فرصت و نعمت الهی است و سازمان وظیفه عمومی ناجا همواره تلاش میکند در این مسیر، به بهترین شیوه ممکن پاسخگوی مردم باشد.
وی گفت: کارکنان این سازمان پیوسته در انجام وظایف خود پویا بوده و به دنبال تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به درخواستهای آنان است.
سردار نوروزی بیان کرد: با ایجاد بسترها و پیگیریهای مداوم، شاهد تحولات چشمگیری در تسهیل فرآیندهای سازمان وظیفه عمومی و شیوه خدمت رسانی به مردم هستیم؛ به نحوی که در نیمه نخست سال ۹۷ شاهد کاهش مراجعه کنندگان حضوری و افزایش رضایت مردم از خدمات این سازمان بوده ایم.
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: تلاش ما بر این است که در زمینههای مختلف، خدمات به نحوی ارائه شود که مشمولان بدون نیاز به مراجعه حضوری به وظیفه عمومی و از طریق سامانه اینترنتی بتوانند درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.
وی بیان کرد: هرساله در ایام اربعین حسینی (ع)، حجم بالای تقاضای مشمولان برای خروج از کشور را در پیش داریم که با به کارگیری سامانه اینترنتی خروج از کشور، توانسته ایم کاهش فرآیند صدور مجوز خروج از کشور و در نهایت تسریع در رسیدگی به درخواست مشمولان برای زیارت را فراهم کنیم.
سردار نوروزی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات چشمگیر در ارائه مشاوره به مشمولان و خانوادههای آنان در زمینه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی، گسترش بستر اینترنتی خدمات مشاورهای پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir میباشد که موجب رفع ابهامات مشمولان و خانوادههای آنان در اسرع وقت و بدون نیاز به مراجعه حضوری شده است.
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: همچنین مشمولان در سراسر کشور میتوانند از طریق سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ به صورت شبانه روزی از قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی مطلع شده و درصورت نیاز به مشاوره تخصصی، از طریق سامانه مذکور در ساعات اداری با کارشناسان وظیفه عمومی تماس حاصل کنند.
انتهای پیام /