صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

افزایش ۴۰ درصدی مخاطبان حرفه‌ای نمایشگاه ایپاس

۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴:۲۹
کد خبر: ۴۵۷۳۴۲
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: افزایش ۴۰ درصدی مخاطبان حرفه‌ای نمایشگاه ایپاس مشخص می‌کند که این نمایشگاه توانسته جایگاه خود را در بین مخاطبان پیدا کند.

به گزارش گروه جامعه ، سردار ایوب سلیمانی در مراسم اختتامیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی  اظهار داشت: جا دارد که از همه عزیزان دست اندرکار در برگزاری موفق این نمایشگاه از جمله مسئولان بنیاد تعاون ناجا، معاونان محترم، روسای پلیس‌های تخصصی، اعضای کادر مجری و گردانندگان برنامه و همچنین مسئولان مصلای بزرگ حضرت امام (ره) و کلیه رسانه‌ها که در برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه و انعکاس اخبار آن تلاش کردند، تشکر کنم.

 

وی افزود: در طول سال‌های برگزاری، این نمایشگاه روند رو به رشد و بالندگی را طی کرده و هر بار بهتر از گذشته ظاهر شده هر چند تا رسیدن به نقطه اوجی که مدنظر ما است، فاصله وجود دارد، ولی این روند نشانه یک حرکت رو به رشد محسوب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در مجموعه دستگاه‌ها بیشترین ارتباط را پلیس با مردم دارد، گفت: از این رو برای پلیس مهم است که خدمت در خور و دارای کیفیت و اثرگذاری داشته باشد.

 

سردار سلیمانی افزود: استفاده از فناوری‌های نوین بومی که از عوامل اثرگذار در توسعه و کیفیت خدمات دهی به مردم محسوب می‌شود برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که استفاده از این فناوری‌ها نمی‌تواند تحت تأثیرعوامل سیاسی و تحریم قرار گیرد.

 

معاون هماهنگ کننده ناجا بر لزوم معرفی فناوری‌های بومی به منطقه و جهان تأکید کرد و گفت: باید همه کسانی که می‌خواهند در این زمینه قدم بردارند اقدامات خود را به عنوان نمادی بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان انجام دهند و پلیس نیز در این راستا حمایت خود را انجام خواهد داد.

 

وی پایان کار هفدهمین دوره نمایشگاه را آغاز کار هجدهمین دوره این نمایشگاه عنوان و بیان کرد: از فردا باید مسائل مطرح شده و تجهیزات ارائه شده در این نمایشگاه توسط کارشناسان مربوطه با شرکت‌های عرضه کننده کالا مورد بررسی قرار گیرد.

 

این مقام عالی انتظامی خاطرنشان کرد: هرگز نخواهیم پذیرفت که محصولی که در داخل تولید می‌شود از خارج کشور تهیه شود، به طوری که در این راستا از هیچ کمک مادی و معنوی به شرکت‌های داخلی دریغ نخواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه پلیس به دنبال ایجاد امنیت پایدار و مردم پایه است، گفت: بخش عمده‌ای از مأموریت‌های پلیسی به مجموعه‌های مردمی واگذار شده که خوشبختانه در این زمینه پیشرفت‌های خوبی به دست آورده ایم.

 

سردار سلیمانی در ادامه افزود: امروز بیش از ۱۱۰۰ مرکز ارائه خدمات به مردم توسط مراکز بیرون از ناجا با ۳۰ نوع خدمات به مردم ارائه می‌دهند و در صددیم با چابک سازی سازمان و ابتکار عمل جلوتر از جرایم عمل کنیم.

 

معاون هماهنگ کننده ناجا به فرهنگ سازی در توسعه امنیت مردمی و ارتقاء سطح ایمنی و کمک به انجام امور پلیسی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با واگذاری بخشی از کار‌ها به مردم در این راستا سرعت بیشتری داشته باشیم.

 

این مقام عالی انتظامی به هماهنگی‌های انجام شده با سازمان ملی استاندارد در زمینه ارائه محصولات در نمایشگاه ایپاس اشاره و تصریح کرد: امیدواریم با انعقاد قرارداد میان نیروی انتظامی و سازمان ملی استاندارد و اعطاء نشان استاندارد از سوی ناجا به محصولات ارائه شده در نمایشگاه، حمایت همه جانبه از این محصولات صورت پذیرد.

 

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه امسال در این نمایشگاه اتفاق خوبی رخ داد و آن حضور پررنگ مراکز دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان بود، گفت: امیدواریم با حضور این عزیزان به استاندارد‌ها و تنوع بیشتر محصولات دست یابیم.

 

معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان مجددا از همه دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد و گفت: برابر اعلام مسئولان برگزاری نمایشگاه تعداد مراجعه کنندگان نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *