بیش از ۹۵ درصد مراجعات بازرسی در محل صلح وسازش میشود/میزان رضایت و شکایت مردم از پلیس راهور یکسان است
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عملکرد شش ماه نخست بازرسی پلیس تهران بزرگ را تشریح کرد.
سردار محمدکریم بیات در گفت و گو با گفت:قطعا در کارهای اجرایی معمولا ایرادات و اشکالاتی وجود دارد به همین خاطر مجموعه ناجاو مسئولان محترم سامانه ۱۹۷ را پیش بینی کردند تا شهروندان بتوانند ۲۴ ساعته با سازمان بازرسی ارتباط داشته باشند.
وی ادامه داد: پس از هرتماس از طرف شهروندان در هر ساعت شبانه روز بلافاصله یک تیم از بازرسی درمحل حضور پیدا کرده و خوشبختانه طبق شواهدی که دردست داریم بیش از ۹۵ درصد از مراجعات بازرسی در محل صلح و سازش شده و پس از بررسیهای لازم در صورت لزوم تذکرات و آموزشهای لازم به مأموران ارائه میشود.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ادامه داد: خوشبختانه در شش ماهه اول امسال ۲۱ درصد رشد تقدیر وتشکر از مأموران نسبت به شش ماهه دوم سال گذشته داشتیم که این نشاندهی عملکرد خوب مأموران نیروی انتظامی است.
وی افزود:در بخش انتقادات و شکایات نیز همانطور که قبلا اشاره کردم معمولا از ۱۰۰ درصد شکایتها درحدود ۹۵ درصد منجر به صلح وسازش در محل میشود و ۵ درصد مابقی نیز حتما پیگیری شده و حتی در صورتی که شهروندی برای پیگیری شکایت خود اقدام نکند مجموعه بازرسی به صورت رندمی با این افراد تماس گرفته و پیگیر درخواست قبلی آنها میشوند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *